Menu

sobota, 22 listopada 2014

Sklep MSP!

Cześć!
Gdy zalogowałam się na swoje konto zobaczyłam, że w nowych wiadomościach jest reklama sklepu MSP, w którym można kupować koszulki, kubki, worki np. na buty i takie inne odzieżowe i nie tylko rzeczy.
Gdy naciśniemy, to przekierowuje Nas na tą stronę:
http://pl.mspshop.eu/
Ja tam nic nie będę kupować, nie opłaca się kupować bluzek z MSP, kubków bądź innych rzeczy za 50-80, a nawet 90 złotych, a do tego płacić 22 złote za dostawę.
Uwierzcie mi, w sklepie są lepsze rzeczy, a tańsze o 3 razy

Oczywiście nie przeszkadza mi, jeśli ktoś jest jakimś wielkim fanem MSP i po prostu musi mieć te rzeczy, to tylko moje zdanie.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

6 komentarzy:

  1. Ten sklep jest już dwa tygodnie, tylko że wtedy był tylko po Duńsku i po Szwedzku (czy jak to tam się to pisze). Zgadzam się z Tobą. Mi się nie podobają te bluzki, wyglądają jak bluzy do W-F dla chłopaków no i kosztują właśnie tyle co mówiłaś. Oni tylko chcą zarabiać kasę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się ten sklep nie podoba, dla dzieci raczej.

    ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten sklep jest beznadziejny. Wymyślają jakieś cuda tylko po to, żeby kasę zarobić. Ale cóż "modzi muszą mieć na chleb i nowe BMW"/ Ólcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sensie żeby coraz więcej tej kasy zarobić xD/Ólcia

      Usuń
  4. Ja kupiłam w zwykłym sklepie zabawkowo-papierniczymy kubek z MSP trzy razy taniej niź w sklepie internetowym :P.
    Pozdrawiam:
    Misia882234
    Olcioś

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)