Menu

niedziela, 30 listopada 2014

Powrót!

Cześć!
Dziś była taka mała "rewolucja", wstawanie wcześnie rano, kąpanie się, mycie, przebieranie, pakowanie, jedzenie, ścielenie i wszystko na raz. Musieliśmy się szybko wyrobić, ponieważ Nasza doba hotelowa kończyła się o godzinie 11 rano, a wstałam bodajże o 10 rano. Jestem zmęczona i idę się przespać, już jutro po szkole biorę się do roboty i koniec wolnego, czyli pisanie tutaj.
Taka jeszcze mała uwaga dotycząca tego komentarza:
Nic o mnie nie wiesz, o mnie się nie martw, ja sobie radę dam, zawsze daje i tak pozostanie. Nie przejęłam się Twoim dziwnym zdaniem, bo to tylko Twoje zdanie.
Dla waszej wiedzy tak, za kilka miesięcy opuszczam te całe blogi i gierki w MSP, więc radzę Wam mnie szanować chociaż raz, ale wątpię i tak żeby tak było
Dobra, ja lecę
Hejtujcie, hejtujcie, mi hejty wiszą nawet jakbyście mieli robić o mnie blogi, wiem lepiej co ja robię, a serio nie ma co się przejmować bzdurami na swój temat, Wam też tak radzę, bo tylko Ty znasz prawdę o sobie i możesz liczyć TYLKO na siebie, więc nie dajcie się nabrać w żadne przyjaznie, bo potem Cię jeszcze zostawią i wypaplają wszystkie Wasze tajemnice.
A ja mam naprawdę o wiele lepsze i ciekawsze rzeczy do roboty niż internet i komputer, bynajmniej WAŻNIEJSZE.

Idę oglądać, do jutra

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

11 komentarzy:

  1. Nat jeśli możesz zareklamuj bloga lena--life.blogspot.com To dla mnie bardzo ważne, a tobie to zajmie kilka minut. Pozdrawiam
    Madzia

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post.
    Eh, rozumiem Cię.
    Zapraszam do siebie: http://mspandlane.blogspot.com/. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez cie rozumiem :c

    Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda że ludzie są tacy okrutni...

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda że ludzie są tacy okrutni...

    OdpowiedzUsuń
  6. Prowadzisz bardzo fajny, mój ulubiony blog. Prowadź go dalej bo warto;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. :-):-):-) Fajny blog na msp jeysem Wilnilia *-*

    OdpowiedzUsuń
  8. Niektórzy nie doceniają tego, co robisz, jak się poświęcasz. Ale plus jest taki, że przynajmniej przez te wszystkie hejty jesteś zahartowana na krytykę.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)