Menu

wtorek, 18 listopada 2014

Powrót

Cześć!
Niedawno wróciłam do domu, cała mokra, zimna, wychłodzona, nie czułam dosłownie rąk. Nie dość, że miałam o godzinę dłużej lekcje, to wiało, padało i jedna wielka wichura, chlapa i tyle.... Wyszłam, a autobus odjechał mi spod nosa i w takim zimnie na dodatek przeziębiona wracałam do domu. Przyszłam, była 16, obejrzałam sobie do końca kilka odcinków, przespałam się jakieś pół godziny i wzięłam się za komputer, czyli teraz. Pierwsze co to wolę zacząć od postów, aby potem nie tracić czasu i mieć wszystko ogarnięte.
Miałam dzisiaj odpuścić sobie postów, nie miałam siły, ale jednak no napiszę je już dzisiaj.
Do zaraz!

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

1 komentarz:

  1. Biedulko, u mnie nie ma zbyt takiego zimna, ale jest :c

    ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)