Menu

niedziela, 23 listopada 2014

Polecany blog - msp-znaczy-moviestarplanet

Cześć!
Przeglądając dzisiejsze i wczorajsze komentarze, do moderacji trafił się jeden, w którym pewna osoba poprosiła, abym poleciła jej bloga. Cóż, nie mam wiele czasu do stracenia, więc postanowiłam jej pomóc i polecić jej bloga.
Link: http://msp-znaczy-moviestarplanet.blogspot.com/
Szczerze to kursor, który znajduje się na blogu autorki jest tak realistyczny, że przez chwilę myślałam, że ta mucha siedzi na moim monitorze. Osobiście brzydzę się much i trochę się wystraszyłam, ale mniejsza z tym.
Blog dosyć dopilnowany, lepiej żeby posty pojawiały się co jakiś czas niż wcale, więc według mnie jest dobrze.
Wygląd może niezbyt dopracowany, ale no nie wszyscy musimy znać się na grafice i tych sprawach, po prostu ja mam inny gust, mój blog też nie jest jakiś idealny...

Zapraszam!

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

4 komentarze:

  1. Fajny blog c:

    Proszę już chyba 70 raz, ale... polecisz mojego? :<

    karolcia-i-movie-star-planet.blogspot.com

    Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki <3
    Sory za wygląd, ale moja kochana administratorka zmieniła wygląd właśnie na taki. Kiedy wróce coś z tym zrobie :* - madziunia1810

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki masz nik na msp?

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)