Menu

czwartek, 20 listopada 2014

Polecany blog! - Konkurs

Cześć!
Dziś wchodząc na MSP moja znajoma Surik11 poprosiła mnie, abym w jednym z postów poleciła jej "specjalnego" bloga na którym jest konkurs, a do wygrania wiele nagród, chyba między innymi prezenty z listy życzeń.
Link do bloga: http://msp-lookes.blogspot.com/
Tam wszystkiego się możecie dowiedzieć co i jak, już drugi raz polecam Wam jakiś konkurs, a jutro podam Wam temat mojego konkursu i nagrody wynikające z ankiety. Na razie w nagrodach wygrywa specjalne pozdrowienie.

Post krótki, tylko polecenie.
Czas zabrać się za MSP
Do zaraz!

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

2 komentarze:

  1. Fajny blog, może weznę w nim udział, a mogłabyś polecić mój?

    karolcia-i-movie-star-planet.blogspot.com :3

    ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  2. Możesz polecić mojego?
    msp-znaczy-moviestarplanet.blogspot.com
    -madziunia1810

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)