Menu

sobota, 1 listopada 2014

Polecanie blogów

Cześć!
Wiele z was chce, abym polecała blogi/filmy/artbooki itp., jednak ja nie pamiętam wszystkiego, jeśli pisze do mnie nie daj boże 10 osób na raz z prośbą o tym samym. Niektórych pamiętam po długich przypomnieniach, upomnieniach itp. W tym poście daję wam szansę na to, aby zareklamować wam właśnie wybraną rzecz po kolei.
Kto pierwszy ten lepszy, będę starać się zareklamować co najmniej 2 osoby dziennie, zależy ile będzie zgłoszeń/próśb w komentarzu.
Nie robiłam nigdy czegoś takiego, pewnie się wyrobię, jeśli faktycznie będą to 2 osoby dziennie, post krótki bo na temat, a to ważne, bo nie chcę kogoś tym razem zapomnieć.
Zgłoszeń na poczcie, mailu, asku czy gdzie indziej nie biorę pod uwagę
Możecie pisać w komentarzu
Daję wam czas do jutra.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

22 komentarze:

  1. Zareklamujesz Zadnenudy.blogspot.com? Plz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey, tu juliajuliajulia1
    Zareklamujesz moje nowe konto, w tym film?
    Konto nazywa się Qusine
    ~Qu

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecisz mojego bloga wszystko-o-kotkach483.blogspot.com ?? Będę wdzięczna

    ~FenkaElenka

    OdpowiedzUsuń
  4. Crazygirlstwone.blogspot.com xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój blog - http://msp-i-zabawa-z-agata.blogspot.com/ miał być polecony ;)
    Aglet888

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na blogu Angie hejtujesz Porshie a prosisz ją o polecenie?

      Usuń
    2. Pokaż mi CHOCIAŻ JEDEN punkt gdzie hejtuje Porshie, no dajesz:)
      Ja nie hejtuje jej tylko lizusów.

      Usuń
  6. Czy moge poprosic o polecenie mojego bloga kolorovve-msp.blogspot.com? Z gory dziekuje!
    ~Independent Girl

    OdpowiedzUsuń
  7. Polecisz mój blog? Proszę :) kilka-panienek-z-kawiarenek.blogspot.com
    /NewYork222

    OdpowiedzUsuń
  8. Możesz zareklamować bloga piec-dziewczyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak byś chciała możesz polecić mojego. olliwka1000-i-msp.blogspot.com :). Z góry dziękuję ! :3

    olliwka1000

    OdpowiedzUsuń
  10. Proszę czy mogła byś zareklamować moviestarplanet-kremcia-i-dusia.blogspot.com? Była bym bardzo wdzięczna.

    Kremóweczka 100

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Polecisz mojego bloga: kreatywne-msp.blogspot.com ? Z góry dzięki, Nat ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój >.> karolcia-i-movie-star-planet.blogspot.com c:

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak byś chciała to poleć, proszę..:) http://moviestar-planet-naszym-swiatem.blogspot.com

    ola30309

    OdpowiedzUsuń
  15. Blog mojej najki: oliwietinistasmsp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej Nat! Poleciłabyś mój blog?
    Link- http://capsule-axe-i-msp.blogspot.com/
    Z góry dziękuje za polecanie ;).
    Dopiero go założyłem, więc nie ma postów, ale jest już urządzony i od jutra powinny się pojawiać posty c;
    /Capsule Axe

    OdpowiedzUsuń
  17. kari-frugo-msp.blogspot.com
    Blog mojej siostry, bede bardzo wdzieczna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mój film pt. "Impreza w Halloween".
    Post fajny, fajnie, że będziesz reklamować. :*
    ~Jusia

    OdpowiedzUsuń
  19. Mogabyś polecić bloga: msp-and-me-lovers.blogspot.com?

    OdpowiedzUsuń
  20. My lołgyn TyeHavana (Zapros, a ja powiem login na private konto) Pzdr ~Patga :3

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)