Menu

niedziela, 2 listopada 2014

Polecanie #2

Cześć!
Teraz kolejna, ostatnia w tym dniu seria z polecanych blogów. Muszę to wszystko polecić, więc dlatego będą dwa posty, teraz jeśli ktoś się zgłosi nie zostanie przyjęty, przykro mi, trzeba będzie czekać do następnego posta ze zgłoszeniami.

wszystko-o-kotkach483.blogspot.com

Blog może odbiega od MSP, ale skoro się zgłosiła, to już polecę.
Jak widać halloweenowy wygląd jeszcze jest, ale pewnie niedługo się też zmieni.
Blog prowadzony jest o kotach, więc jeśli jesteście miłośnikami kotów możecie chętnie poczytać sobie właśnie taki blog jako przykład z wielu innych.

crazygirlstwone.blogspot.com

Blog dość ładny, kolorowy, ogółem tło ładne, na razie nie ma postów o MSP, blog chyba też nie jest o tej grze, ale posty są, może na razie początkujące, ale są.
Zapraszam
http://crazygirlstwone.blogspot.com/

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

10 komentarzy:

  1. Polecisz mój profil na MSP? Mój nick to: MONIIE

    Masz mnie w znajomych c;

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój blog : olciowe-msp.blogspot.com

    ~ Bekka I love

    OdpowiedzUsuń
  3. Nat dziękuję Ci z całego serca za polecenie mojego bloga czyli ,,Kotkowo'' <3333

    ~FenkaElenka

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecisz mój profil?
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  5. Blog który czytam poza twoim: abieska-wariatka-i-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Poleciłabyś mojego bloga z opowiadaniem?
    Link:
    mylife-kimcrawford.blogspot.com
    Dopiero się rozkręcaa.

    Kawa <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Polec moje konto ;d Bo lvl wbijamm *_* Login: czarna jula ;]

    ~Kuna^#

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za reklamę ^,^ .PS.Na MSP już raczej nie gram.... kiedyś grałam na vanessa m
    Pozdr*-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorowe kotki *-*
    Walić rzeczywistość, strugać pastele
    xddd

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)