Menu

niedziela, 23 listopada 2014

Podziękowania!

Cześć!
W tym poście chciałabym już podziękować osobom, które nie mogły "wytrzymać" i złożyły mi przedwczesne życzenia.
Na początek chciałabym podziękować Darii, na MSP NiezawodnaDaria (przepraszam, jeśli źle coś napisałam)
Jest to bardzo miłe z Twojej strony, zrobiłaś mi coś pierwsza, a jest to naprawdę miłe, a ja doceniam Twoją pracę.
Dziękuję też Lyod, która podobno robi coś dla mnie, ale nie chce mi tego jeszcze zdradzić, słyszałam, że Juss też coś mi robi, ale też nie wiem co.
Cóż, jestem ciekawa.
Jeśli chcecie wysłać mi jakieś ciekawe zdjęcia, prace to możecie mi wysłać na maila 4-panny-z-jednej-wanny@wp.pl, a zawsze mogę je pokazać w którymś poście, bo niektórzy naprawdę mają talent!

Dziękuję i pozdrawiam!
XxPorshiaXx
~Nat

11 komentarzy:

  1. Ale fajnie to zrobiła, postarała się c:

    ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  2. A Daria znów się podlizuje.
    Ja nie mogę, po prostu rzygać się.
    Nie ma co, postarała się, ale ona to robi, żebyś ją najbardziej lubiła.
    Tak zwane 'lizanie dupy'.
    ~Jusia soczuuu kisss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ty kurwa co odpiwedzielasz? Co? Może Lubie nat i chciałam jej coś zrobić? Nie tak jak ty że tylko cię prezenty z listy insteresują sry, chciałam zrobic przyjemność na nat a ty już a ty z tym osczu kiss nie liżesz dupy? Sry, daj se siana.




      Pozdrawiam.
      ~Dars

      Usuń
    2. "Robi to, żeby Nat ją lubiła". - a gdy Ty kogoś lubisz to nie chcesz, żeby ta osoba też Cię lubiła? No właśnie. Ktoś zrobi coś dobrego to od razu są szemrania, że lizus, itp.

      Usuń
  3. Oj ja też coś dla ciebie przygotowuje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :3
    Mam pytanie:
    Nat, jaki masz szablon na Twoim blogu? =)

    nasze-teczowe-msp.blogspot.com
    ~ Kinia356, #Kinga#Kinga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sensie, że szablon, który masz dostosowany, czy jakoś tak xD

      Usuń
  6. Pięknie :33 przygotowuję coś dla Cb :3
    Pozdro ;*
    kopiko212

    OdpowiedzUsuń
  7. Szykuję coś dla Ciebie ;33
    Pozdrawiam ;33
    kopiko212

    OdpowiedzUsuń
  8. Już Ci coś wysłałam xD /Sharon4

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)