Menu

piątek, 7 listopada 2014

Ostrzegam!

Cześć!
Chciałabym napisać tego posta głównie o Lyod. Wiele z was nie wie co się stało między nami, więc wszystko wam teraz opowiem. Zaczęło się od tego, że Juss napisała mi na GG, że Lyod zabrała jej bloga i odebrała właściciela, postanowiłam wejść na jej bloga i to sprawdzić, po czym Lyod nie chciała oddać Juss bloga i rządziła się mówiąc, że ma swoje powody. Pytałam się o co chodzi, lecz odpowiedz nie została mi udzielona, nagle Lyod zaczęła banować przyjaciół Juss, więc powiedziałam jej że ma przestać, zaczęłam ją wyzywać i nie tylko ja, żeby się opanowała i oddała bloga Juss, jednak ona nie chciała i wyzywała mnie jak i ja ją.
Teraz siedzi u Angie i gada wszystkim inną historię, po czym ja mam hejty, a teraz chce mnie ośmieszyć i się "odpłacić" chociaż nie wiem za co, ale ok.
Dostałam screena od koleżanki, gdzie Lyod proponowała Angie ośmieszenie mnie


Nie rozumiem tego trochę, ponieważ Angie chciała zakończyć między nami spór, nawet zrobiła o tym posta:

Nie czytałam postów, które były pisane o mnie, bo hejtami się już nie przejmuję. Angie w końcu przyznała, że trochę przesadziła jeśli chodzi o mówienie o mojej rodzinie, ok, wybaczyłam, też skończyłam ten cały spór, ale teraz to już chyba nie do końca.

Lyod podobno chce dać zdjęcia naszych rozmów z GG robiąc mi w ten sposób wstyd, zupełnie tego nie rozumiem, co w tym takiego wstydliwego? Nasze rozmowy?
Już widać, jak szanujesz też prywatność, ale obciachu w tym nie widzę, chyba że podrobisz tekst, bo się da, też umiem dla Twojej wiedzy i mogę pokazać kiedyś jak to zrobić (:
Nawet jeśli dasz te rozmowy ja zrobię o Tobie posta, powiem wszystko co mi pisałaś, wszystko, wiem też, że raczej z hackami Ci idzie marnie, skoro chcesz zemsty to proszę, zhakuj mnie chociaż pewnie nie potrafisz.
Uważam sprawę za zamkniętą, droga Pani Lyod i jej cenne przyjaciółeczki typu kopiara blogów #Candelaria (która kiedyś odgapiła mi wygląd bloga i były afery) i inni niech sobie mnie ośmieszają, wy myślicie, że ja nie wiem co wy piszecie? Proszę was, ja wszystko widzę, bynajmniej nie widzę waszych rozmów PRYWATNYCH.

Żegnam, jeśli chcesz tą sprawę ciągnąć dalej, to po prostu jesteś typowym hejterem i gimbo-fejmem, bo przez zapewne zmyślone hacki zostałaś trochę "znana".
Mnie już nie obchodzi czy żyjesz, czy nie żyjesz, co robisz, po prostu odczep się raz, a dobrze, bo ja NIC Ci nie zrobiłam, a tu się zgódź, żegnam Cię.

Jeśli usłyszycie jakiekolwiek hejty lub plotki na mój temat od Lyod i innych, po prostu nie wierzcie, bo to pewnie stos bzdur.

Nie interesuj się moim życiem prywatnym.

Po prostu ostrzegam z przyjaźnią z tą panną, bo nawet z Jess się pogodziłam, a ona ją zostawiła, bo Lyod okazała się w stosunku do Jess DWULICOWA.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

10 komentarzy:

  1. Wątpie, żeby te suki sobie odpuscily, powinny miec chociaz swiadomosc,ze to nie ma sensu. czego by sie spodziewac po zdepresowanych 8-10 latkach...

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie ze pogodzilas sie z Jess (: Nie wiedzialam ze Lyod jest taka...

    OdpowiedzUsuń
  3. Por, tu kuna nmg wchodzic na komp bo sie zepsul XC Pozdrow ode mnie wszystkiich :3

    OdpowiedzUsuń
  4. A żebyś wiedziała że shackuję, bo potrafię. To koniec teraz, THE END.
    Lyod

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lyod, z chęcią popatrze jak hackujesz nat :) juz sie sprzedalas, odpusc sobie. A jak ci sie nie podoba to spierdalaj na swojego bloga, bo tak sie sklada, ze nat i innym tylko czas marnujesz ;)

      Usuń
    2. Jasne -,- Pamietajcie ze ja pisze z konta "Mazur" a nie z anonima :) Nie dajcie się oszukać, podszywanie jest chujowe.

      Usuń
  5. Wszędzie widzę te posty o Tobie, Juss, Angie i Lyod. Ale nie wiem, czemu ciągle to czytam xD
    Pozdrawiam.~Miśka

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz, to okropne, jakie nieszęście masz do ludzi. Godzinę jesteś jej przyjaciółką - a następną najwíększym wrogiem. Ma mam nadzieję że poznasz wkońcu kogoś wartościowego! :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Po co Lyod chce publikować wszystkie rozmowy itd, przecież dzięki temu nie osiągnie szczytu świata.

    OdpowiedzUsuń
  8. Po co Lyod chce to zrobić ? >.< Ale dobrze że się już pogodziliście ;)

    Sorry za reklamę :

    Zapraszam na bloga ;) :

    http://emilyjamesinmspandstardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)