Menu

niedziela, 2 listopada 2014

Nowy wygląd!

Cześć!
Wczoraj wspominałam, że zrobię nowy wygląd bloga. Zrobiłam go, wydaje i się, że dobrze mi poszło, bo jest dosyć ładny, fajnie że wam się podoba (przynajmniej do tej pory).
Halloween, święto, które większość z nas obchodzi, może nie w tym sensie, że jest jakimś satanistą, lecz po prostu bierze udział w tej całej "zabawie" jaka trwa podczas tych "strasznych" dni.
Nie będzie ono też trwało wiecznie, dlatego zmieniłam już wygląd bloga.
Mam nadzieję, że wam się spodobał.
Piszcie w komentarzu co o tym sądzicie, a ja biorę się za pisanie kolejnych postów.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

4 komentarze:

  1. Ty robisz sama te tła ? Masz wielki talent !

    olliwka1000

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam, że dam reklamę, ale...
    Wykorzystuję twoje cenne porady :)
    Zapraszam na : moviestarplanet-wedlug-krakowianek.blogspot.com
    - Codziennie nowe posty
    - Arty
    - Looki
    - Nowości
    - Filmy
    - Konkursy
    - Losowania
    - Poradniki
    Trwa konkurs na najlepszy film - do 5 grudnia!
    ZAPRASZAMY

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)