Menu

czwartek, 20 listopada 2014

Nowy wygląd! - "The Rebellion"

Cześć!
Jak omawiałam co będzie, tak się stało. Na MSP już możecie zobaczyć nowy wystrój strony, nowe animacje, ubrania, tła, muzykę i tym podobne.
Nasz nowy motyw to.....:
The Rebellion!
Oznacza to po angielsku "Bunt", miało być coś z Igrzyskami Śmierci, nie znam się, nie czytałam tego, ani nie oglądałam, nie wiem nic kompletnie na ten temat, więc może to wiąże się z tym. Ja osobiście nie lubię takich filmów/książek itp, dlatego nie interesuję się Nimi.

W następnym poście looki, które utworzę, to zajmie mi może jakieś 15 minut, dlatego czekajcie cierpliwie!

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

1 komentarz:

  1. Mi się podoba ten konkurs, do tego jest unikatowa ognista sukienka *O*

    ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)