Menu

niedziela, 16 listopada 2014

Nowy wygląd bloga!

Cześć!
Przepraszam, że posty dopiero teraz, ale pobieram nowe ciuchy, fryzury, makijaże i tym podobne do The Sims 4, w które gram. Wczoraj z nudów postanowiłam zrobić nowy wygląd bloga, ponieważ tamten mi się już znudził, Wam pewnie też.
Na początku zrobiłam arbuzowy blog, jednak nie do końca mi się podobał i udał, więc po chwili zmieniłam blog na niebiesko różowy w "niebie".


Myślę, że blog mi wyszedł.
Dziękuję również za głosowanie na mnie w ankietach na blogu http://msp-ema2014.blogspot.com/, jestem bardzo wdzięczna za pomoc i tak miłe zdanie o mnie.

Za chwilę pojawią się nowe posty!
Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

2 komentarze:

  1. Fajny!Podoba mi się! :)

    Anakonda XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sliczny wyglad :*

      Klaudia_17

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)