Menu

czwartek, 13 listopada 2014

Nowy VIP + Zmiany

Cześć!
Ten post jest po prostu na szybko i to bardzo. Przez wszystkie posty bardzo się śpieszę, a zaraz wychodzę. Zacznijmy od pierwszej zmiany, czyli skarbonka VIP:


Następna zmiana to czarny nick w profilu:
Kolejną natomiast zmianą jest STAR VIP:
Może i drogo, ale jednak się opłaca.
4 kręcenia kołem SC dziennie, 2 diamonds dziennie, 20 SC dziennie, 30 grafów na godzinę dziennie, ogólnie dla mnie super, tylko dużo kosztuje...

Co o tym myślicie?
Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

4 komentarze:

  1. O BOSH, JAKIE WPISY DO KSIĘGI, PO PROSZTU PENKŁEM ZE ŚMIEHU...!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne ,że masz +sc itp. w tym Vipie Star.Pamiętam jak grałam w panfu to tam był jeden dzień w którym byłeś darmowo takim vipem.Szkoda że nie ma takiego dnia na MSP.

    Anakonda XDD

    OdpowiedzUsuń
  3. JAKA KSIĘGA GOŚCI XD Z KRZESŁA SPADŁAM :") Powinnaś ją/jego zgłosić :")









    ~Milena111250

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)