Menu

sobota, 8 listopada 2014

Nowy VIP + Podziękowania

Cześć!
W tym poście chciałabym bardzo podziękować mojej przyjaciółce CH3MICAL (Florencese) za to, że znów chciała sprawić mi przyjemność kupując mi VIP. Tym razem zwykły na miesiąc. Jestem Ci bardzo wdzięczna, ogółem nie lubię jak kupujesz mi coś z własnych pieniędzy, bo jest mi trochę niezręcznie, ale chcę żeby ludzie wiedzieli, że jesteś naprawdę miłą osobą, która potrafi pomóc, bo szczerze mówiąc to nie chcę już tracić kasy na te VIP'y, ale od czasu do czasu go kupię. Chociaż w taki sposób mogę Ci się odwdzięczyć, dziękuję
Wiedz też, że za te awards nie jestem zła, nie wiedziałaś, a to tylko award, więc i tak jestem ci wdzięczna, a przecież to nic takiego.

Ponownie dziękuję!

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

8 komentarzy:

  1. Jezus nie widzisz że ona to robi by sie podlizac i zebys ja uwielbiala?!!
    a i jeszcze dla moda na czacie to robi
    -Angie

    OdpowiedzUsuń
  2. No wlasnie mialam pisac ze ona nagle taka mila ale chyba tylko zeby o niej na blogu bylo

    OdpowiedzUsuń
  3. Ona chce przejąć twoje konto! Będzie ci vipy kupować, aż wyda na nie więcej, niż ty! Wtedy będzie miała argument, by napisać do modów o przywłaszczeniu sobie twojego konta!!! Lepiej na nią uważaj, jest podejrzana!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ona jest za bardzo podejrzana... Ja nigdy nie wydawałabym kasy na vipa, a nawet paru vipów od tak. Skąd wiesz że ona nie ma żadnych hacków ? Nie sądze żeby miała kasę na tyle vipów...

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahhahaha. XDD Jakie pierdolenie. Po uj mi konto mojej przyjaciółki? A i nie dla jakiegoś pieprzonego moderatora tylko żeby Natalia się dobrze czuła i miło. Jesteście jakieś popierdolone. Puknijcie sie w swoje jebnięte główki. :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przestańcie ona jest miła! Ona ma moje hasło i nic się nie dzieje ONA NIE JEST PODEJRZANA ONA JEST TAK MIŁA ŻE ;)
    ~Daria

    OdpowiedzUsuń
  7. Hacki? XDDDD Mam kase na vipy bo się dobrze ucze i rodzice co tydzień/miesiąc dają mi po 50/30 zł. :) Jak nie znacie prawdy to się przymknijcie.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)