Menu

środa, 5 listopada 2014

Nowe zasady - Ankieta

Cześć!
Zacznę od nowych zasad, które od dnia jutrzejszego będą na tym blogu już na stałe (przynajmniej na jakiś okres czasu). Nie mam już czasu na zbyt długie pisanie postów, pisałam ich wiele tracąc na to dwie godziny, teraz muszę się przygotowywać do szkoły i to jest teraz najważniejsze. Na początku chciałam zawiesić bloga, ludzie mi odradzali, trochę się zgadzam, bo szkoda mi wywalać na marne tyle ciężkiej pracy, ale i tak jeszcze zastanowię się nad zawieszeniem tego bloga, więc to jeszcze może być nadal aktualne.
Dlatego, że nie mogę pisać wiele postanowiłam pomyśleć logicznie i przecież mogę pisać po prostu zwyczajnie mniej postów dziennie, to też dobre rozwiązanie.
Już napisanie trzech postów sprawia mi kłopoty związane z czasem, ale czasami daję radę i dziś przygotowałam pewną ankietę dla was, w której zagłosujecie co i jak. Ankieta będzie trwać do jutra, więc dziś macie szansę głosować i jutro do godziny 15-16, zrobię post z wynikami i jak postanowiłam, a na następny dzień zaczynam blogowanie od nowych zasad.
XxPorshiaXx
~Nat

9 komentarzy:

  1. Wolę dwa, bo to odpowiednia ilość postów, natomiast nie masz przecież czasu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Zagłosowałam na trzy posty dziennie, ponieważ lubię czytać Twoje posty. Ale jeśli nie masz czasu, to przecież możesz czasem napisać jeden, dwa.

    olliwka1000

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie może być 1 post co 2 dni.

    OdpowiedzUsuń
  4. a moze redaktorzy? >.<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hhahhaha chcesz redaktorów a nie Nat? kropka kropka kropa

      Usuń
  5. Zgadzam się z osobą powyżej. Lepiej pisz tylko 2 posty ;)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)