Menu

czwartek, 13 listopada 2014

Nowe tło! + Ocena

Cześć!
Pewnie zauważyliście już nowy wygląd naszego MSP? Tak, otóż dziś posty będą także wyjątkowo krótkie, bo za chwilkę jadę po nowe spodnie i nie mam czasu.
Zacznijmy.
Ciuchy dosyć ciekawe, ciut drogie, możemy zauważyć, że ubrania są nawet do 1200 SC, a takie ubrania pojawiają się co raz częściej przy nowych kolekcjach...
Tło
Tło bardzo fajne, kreatywne, miłe i ciepłe.
Oceniam je na 9/10, według mnie świetny pomysł, tylko bardziej na lato, a niestety ku naszej drodze już niedługo zima, jestem już nawet przeziębiona, a udało mi się nie chorować całe 2 miesiące...

Za chwilę przedstawię Wam looki, które przygotuję.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

1 komentarz:

  1. Ja się jaram się sukienką banan. ^^ Mam w klasie ksywkę ''człowiek banan'' będzie super pasować. ^^ Kupie sobie na pewno 1 żółtą i może jakąś czerwono niebieską? Dobra człowiek banan mówi pa. xD
    CB (CZŁOWIEK BANAN)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)