Menu

niedziela, 23 listopada 2014

MSP EMA 2014 zakończona! - WYNIKI!

Cześć!
Dwa dni temu, czyli 21 listopada powinny być już wyniki naszej MSP EMA 2014 organizowanej przez Lyod i jej przyjaciółkę. Wszyscy, którzy dostali swoje bilety powinni znaleźć się na gali o 21:55 właśnie wtedy, 21 listopada w piątek.
Wyniki zostały już ogłoszone, jeśli ktoś ich nie widział może zobaczyć na tym blogu:
http://mspemaoriginal.blogspot.com/
Wyniki wyglądają następująco:
Blog roku:
Ja (cztery-panny-z-jednej-wanny)

Bloggerka roku:
Ja & Kathey (czy jakoś tak)

Najlepszy autor filmu:
! ! ! Alicja ! ! !

Top moviestar:
Theyla & Arli

Najlepszy nick:
UkradnijDlaMnieNiebo

Top hacker:
Lyod II

Najlepszy wkręt:
Natasha i Sienne

Najlepszy styl:
Ja & emo_kotek

Najlepszy design bloga:
Ja

Top spina:
Ja i Angie & Liana i Mezi

Autor najlepszego looka:
Arli & ALAKINGA

Najładniejsza twarz:
Ilolajna11, XxFloraWinxxX, Florencesse

Wygrana z chatu:
Ja, Ilolajna11

Dziękuję za głosy na mnie!

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

6 komentarzy:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)