Menu

sobota, 15 listopada 2014

MSP EMA 2014! - MSP awards

Cześć!
Pewnie część z Was słyszała już o pomyśle mojej przyjaciółki, Lyod?
Może kojarzycie jak na MTV jest EMA i są tam wokaliści, a potem ktoś otrzymuję tak zwane "awards", czyli nagrody/statuetki?
Lyod wraz z jej koleżanką postanowiły zrobić takie coś, a do wygrania VIP na 3 miesiące (lub rok o ile dobrze pamiętam), prawdopodobnie BEZ podawania hasła, bo na kartę kredytową w karcie podarunkowej.
Co zrobić?
Wystarczy obejrzeć film Lyod II na MSP i dowiedzieć się tam wszystkiego!
Druga sprawa jest taka, że biorę udział w konkursie, więc możecie też zagłosować na mnie w kilku ankietach na blogu Lyod, jeśli oczywiście chcecie mi pomóc. Głosujcie w ankietach na tym blogu:
http://msp-ema2014.blogspot.com/
Większość osób głosuje na mnie, za co bardzo Wam dziękuję, ale Ci co nie głosowali mogą mi zawsze pomóc, za co będę wdzięczna. Nie musicie konkretnie głosować na mnie, ale po prostu zapraszam, bo to też część tych całych "MSP EMA 2014".

Dziękuję i pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

6 komentarzy:

  1. Już zagłosowałam we wszystkich kategoriach. Najwięcej głosów dałam na ciebie c:. Według mnie jesteś najlepsza.


    ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  2. Najwięcej głosów jest na Ciebie. Jednak jeśli VIP jest na rok, to myślę , że za rok już kompletnie znudzi Ci się MSP . Moim zdaniem trochę szkoda kasy dla kogoś kto za rok już nie będzie grał.

    OdpowiedzUsuń
  3. Głosowałam na Ciebie :)

    Anakonda XDD

    OdpowiedzUsuń
  4. A to ty stworzyłaś te awards?

    OdpowiedzUsuń
  5. zrobiłam to co trzeba był w filmie ale nadal nie dostałam biletu :'(

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)