Menu

wtorek, 11 listopada 2014

Mały problem...

Cześć!
Chciałabym was poinformować, że niestety teraz moja mama pracuje całkiem inaczej. Wygląda to tak, że pracuje dwa dni, później ma dwa dni wolnego, najgorsze jest to, że gdy pracuje to nie od rana do nocy, tylko ma na nocki, teraz jest jednym słowem mówiąc przesrane. Przepraszam za wyrażenie, ale musiałam. I jak tu coś pisać?
Wytłumaczcie mi jak można żyć z taką upierdliwą rodziną, tak, narzekam i będę tak robić, a wy nie znacie mojej sytuacji w domu, po prostu czasami się zastanawiam gdzie ja mieszkam, bo to chyba nie jest normalne.
Nie wiem jak ja teraz posty będę pisać, jakoś je dziś napiszę, na szczęście muszę tylko 3, cóż, no mam nadzieję że to wyjdzie.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

1 komentarz:

  1. Wiesz że Patricia45 usunęła konto na msp *o* ~kopiko212

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)