Menu

czwartek, 20 listopada 2014

Looki!

Cześć!
W poprzednim poście omawialiśmy sobie nowe tło, po prostu nowy motyw na MSP, teraz prosiłam Wam o kilka minut na looki, mam już pierwszy i oto co mi wpadło do głowy:
EDIT:





Szczerze mówiąc inaczej wymyślić nie mogłam...
Kolekcja jest taka do kitu, że po prostu nic mi się nie podoba, dosłownie NIC.
0% mojego stylu, wszystko nie takie jak trzeba
Myślałam, że będzie lepiej...... Nie wiem czy kupię coś z tej kolekcji, szkoda kasy nawet jeśli ma się jej dużo.....
No i kolejna kolekcja do kitu

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

3 komentarze:

  1. Powiem Ci, że ta sukienka za 650 i te buty do kolan/poza kostkę z tą sukienką wyglądają ładnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 - look jest bardzo ładny, kolorki też *O*. Drugi też mi się podoba.

    ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  3. Też tak samo nie mogę nic wybrać. Do kitu.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)