Menu

sobota, 1 listopada 2014

Level up!

Cześć!
Chciałabym podziękować za to, że wbiliście mi już 26 level, czekałam długo, może ta gra już mnie tak nie fascynuje jak kiedyś, wchodzę na kilka minut ostatnio i wychodzę, głównie teraz siedzę na GG i różnych portalach społecznościowych.
Zawdzięczam wam 26 level głównie za obejrzenie filmu "Cała Prawda", który stał się dosyć "popularny", był na trzeciej stronie w top


Nie wszyscy uwierzyli w to, co jest tam napisane, rozumiem, ale nie musicie tego komentować, bo tak czy siak prawdy wy nie znacie, tylko ja.
Forum jest głównie po to, aby się reklamować, mogę robić głównie co chcę, więc nie rozumiem też waszych problemów, które mam i tak kompletnie już gdzieś, serio, dzięki wam wyluzowałam się, nie przejmuję się ani jednym hejtem, wiem po prostu swoje i tyle.

Dziękuję

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)