Menu

wtorek, 18 listopada 2014

Konkurs?

Cześć!
Myślę nad jakimś fajnym konkursem dla Was, jednak nie mam pojęcie co byście chcieli, dlatego w tym poście chciałabym poświęcić Wam czas, abyście się zdecydowali, co byłoby dla Was dobre i fajne jednocześnie.
Po pierwsze
Jakie lubicie konkursy?
- Plastyczne (rysunkowo),
- Graficzne (na komputerze),
- Robienie looks,
- Robienie ciekawego artbooka,
I inne...
Może macie coś lepszego?
Po drugie
Jakie pasują Wam nagrody?
To też możecie mi jakiś fajny i ciekawy pomysł do tego podsunąć w komentarzu.
Chciałabym zrobić coś fajnego na tę okazję pięciuset tysięcy wyświetleń oraz stu dwudziestu trzech obserwatorów, co jest dla mnie bardzo ważne i mam nadzieję, że jednak nie opuszczę tego bloga mimo wszystko, bo jest ze mną od początku, wiem, że moje posty z 2013 roku są głupie, bo przekleństwa, awantury, caps lock włączony, błędy ortograficzne (czasami) no i nadmierna ilość znaków typu "XD" ":) ";p" ";D" oraz zachowanie, jakbym była nie wiadomo czym podniecona...
Chciałabym te wszystkie posty jakoś poprawić, ale jest ich jakoś tysiąc więc nie mam pojęcia, czy dam sobie radę...
Możliwe, że je usunę, ale są tam naprawdę przydatne wiadomości, więc wolę nie.
Ten blog niesie ze mną moje początki prawdziwsze z najprawdziwszych..

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

15 komentarzy:

  1. Może looki? Albo arty?

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepiej konkurs plastyczny :) Co do nagród, ... nie mam pojęcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Looki i artbooki, dużo MS to lubi :3

    ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post a co do konkursu, za zadanie mogłoby byc stworzenie look'a a danej tematyce, a co do nagród to mam kilka pomysłów:
    I miejsce- 2 prezenty, obejrzenie 2 filmów i rola w filmie
    II miejsce- 2 prezenty, obejrzenie 1 filmu
    III miejsce- 1 prezent, 2 grafy.
    To tylko propozycje :) ~Coco 007

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że możnaby zrobić konkurs z wyborem w jaki sposób chcemy dać upust swojej wyobraźni :) Mogłabyś zrobić tematykę twojego bloga, bo to właśnie z tej okazji będzie konkurs! Może gdybyś wygrała grafikę, mogłabyś wybrać konkurs na nagłówek - osoby co zrobią jak dla ciebie najlepszy nagłówek "jubileuszowy" mają zaszczyt widzenia (?) swojego "dzieła" na Twoim blogu. Oczywiście mogłabyś dać jakieś "materialne" rzeczy na MSP dla zwycięzcy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się właśnie podobały te posty z 2013 ;c

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej i Wiki piszę z anonima bo nie może wpiisać konta ;p ok , to radzę aby był konek na grafikę ;x ale to zależy od innych komentarzy ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Hm .... Może być konkurs na najlepszy artbook, a tematem może być, no nie wiem, hasło "DZIĘKUJĘ BARDZO" ??? xd
    vajletboregard

    OdpowiedzUsuń
  9. Według mnie dobry pomysł to konkurs na ciekawy artbook :) / XxFloraWinxxX / Przepraszam jeśli kom sie powtarza , bo mam lagi XD

    OdpowiedzUsuń
  10. Według mnie plastyczny, albo z artbookiem. :) No i nagrody to mogą być prezenty z listy życzeń, albo jak chcesz to VIP (nie zmuszam ! Jeżeli nie chcesz to nie)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)