Menu

poniedziałek, 10 listopada 2014

Koniec kłótni

Cześć!
Od dziś informuję, że skończyłam z każdymi kłótnie. Lyod tak jak i ja postanowiła, że kończymy z tym bo jest to bez sensu truć sobie wzajemnie "życie", chociażby w internecie.
Dziś weszła na mojego bloga mówiąc mi, żebym ją na chwilę odblokowała, bo chciała mi coś wysłać, zrobiłam to, otóż dostałam od niej specjalne pozdrowienie
Mimo kłótni potrafiłaś przyznać się do błędu, ja też nie byłam święta więc też przepraszam za to że Cię tak wyzywałam, ale no chyba wiesz jak było
Mam nadzieję, że to się już nie powtórzy

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

9 komentarzy:

  1. Miła jest, że wysłała Ci pozdrowienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To dobrze i wejdź na duńskie msp, bo jest nowy vip. Zapraszam na bloga o msp piec-dziewczyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nat, nwm czy jeszcze Cię to obchodzi, pewnie nie, ale uważam, że powinnaś wiedzieć. Mianowicie widziałam art pewnej dziewczyny, która w nim pisała, że Ineska powraca. Postanowiłam to przebadać i zobaczyłam, że szykuje się coś większego. Nie wiem, co, ale coś na pewno. Ineska zgromadza armię (fanów) i szykuje atak (hejtów), to na pewno. Zresztą chyba robi to cały czas. ~MalinaDunia

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko się dobrze skończyło ;) .
    Warto żyć w zgodzie

    Sorry za reklamę ;) Zapraszam na bloga :

    http://emilyjamesinmspandstardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)