Menu

wtorek, 25 listopada 2014

Koniec awantur

Cześć!
Chyba myślę, że dziś już posty da się napisać, prawda?
Ja osobiście wczoraj po tym komentarzu się ZAGOTOWAŁAM. Nie mam pojęcia co zrobić, aby po prostu ograniczyć tym co mają jakiś problem dostęp do kontaktu ze mną.
Po co z kimś się kontaktować, aby na jego najeżdżać?
Dziś źle się czuję, miałam dziś również nie pisać, ale piszę, więc doceńcie tym razem mój czas, bo mi na blogu akurat zależy.
Posty będą krótkie, ponieważ nie dość że nawala mnie gardło i spałam, to mama jest w domu i się na mnie wydziera że piszę!

Zaraz napiszę post, pojawi się za chwilę bo muszę wolno pisać...

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

1 komentarz:

  1. Rozumiemy. Ja to wole zdala od rodziny kiedy pisze na blogu.

    Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)