Menu

wtorek, 11 listopada 2014

Jula vs Angie? - Spór, czy tymczasowa kłótnia?

Cześć!
Pewnie już wiecie, że skończyłam swoją durną "walkę", której nawet nie zaczęłam z Angie, ale ok, teraz moja przyjaciółka Julia (Nikola3335) ma podejrzenia, że teraz ona zaczyna nowy, kolejny dział "bitw", bo nie wiem jak to inaczej nazwać. Powtarza się trochę historia, Julia mówiła, że Angie wyzywa jej rodziców i poprosiła mnie, bym napisała tego posta z reklamą na jej blog i jej poscie o tym zdarzeniu.
Tutaj nie przeczytacie wszystkiego, więc zapraszam na pełnego posta na jej blogu: http://msp-and-julia.blogspot.com/
Co prawda ma Angie w polecanych blogach, ale usunie to gdyż wejdzie na komputer, bo wtedy się jeszcze przyjazniły.

Jak obiecałam zareklamować, to obiecałam.
Wolę się nie mieszać w to bagno ponownie

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

1 komentarz:

  1. Spokojnie. Sporu nie będzie. Nauczyłam się nie ruszać tego co może mnie ubrudzić :3

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)