Menu

niedziela, 9 listopada 2014

Jak rozpocząć przygodę z blogiem? - Poradnik

Cześć!
Dostałam wiadomość na MSP od pewnej dziewczyny, która chciała się mnie poradzić i zapytać jak można rozpocząć przygodę z blogiem. Postanowiłam wrzucić to pytanie na bloga i odpowiedzieć na to pytanie wszystkim w szczególności tym, którzy mają kłopot w "rozkręcaniu" bloga.


W tym poście opowiem wam co ja robiłam od początku do końca.
A więc, pewnie Ci którzy są czytelnikami tego bloga prawie od początku znają moją historię powstania tego bloga.
Pierwszą najważniejszą rzeczą jest status. - Wklej tam link do swojego bloga i staraj się go aktualizować co ileś sekund/minut, mam nawet zdjęcia z tego bloga jak zaczynałam swoją małą przygodę i reklamowałam swoje blogi w statusie.
Znalazłam małe zdjęcie, gdy ten blog miał jeszcze zupełnie inną nazwę i gdy miałam 5 level

Wtedy miałam jeszcze zupełnie inny komputer, teraz no niestety mam już 26 level, a czasu nie cofnę, a szczerze mówiąc chciałabym to wszystko przeżyć jeszcze raz, nadal mam te wszystkie zdjęcia gdy miałam 5 level i wzwyż.
Drugą radą jest ciągłe reklamowanie się na forum, stwórzcie temat, polecajcie go ciągle znajomym, a potem pod innymi tematami możecie trochę po spamować, ja tak robiłam.
Trzecim sposobem jest pisanie postów. Piszcie ich co najmniej 2 na dzień, bo wtedy to przyciąga ludzi i jest więcej wiadomości, nie muszą być ciekawe, po prostu żeby one były.

To wszystko co robiłam.
Możecie też robić artbooki, filmy polecające, pisać na pocztę innym znajomym o swoim blogu, aż w końcu przestaniesz je reklamować i samo pójdzie tak jak mi.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

5 komentarzy:

  1. Tu Ania Amorek <3, Bardzo dziękuję za tego posta :3 Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super. dzieki ja tez tak robilam i mam 2 tys wys. link

      karolcia-i-movie-star-planet.blogspot.com

      ~Klaudia_17

      Usuń
    2. Ania to ja Nat ! Natasza . Kojarzysz i jarzysz ? okularnica ze szkoly XD

      Usuń
  2. Post przydatny, a mogłabyś dodać poradnik jak.. hm.. jakby to nazwać.. "graficznie uporządkować " bloga? nie koniecznie o msp. z góry dzięki :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten nade mną ma racje, wielu osobom by się taki post przydał.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)