Menu

poniedziałek, 3 listopada 2014

Informacja

Cześć!
Niestety dziś postów nie będzie. Mama ma wolne, nie mogę prawie nic napisać, czekam łaskawie aż wyjdzie z domu, najgorsze jest to, że wolne ma też jutro, nie wiem jak ja to przeżyję. Trudno, zdarza się, już nieraz nie pisałam postów z jej powodu, normalnie mam już tego dosyć. Dlaczego mamom zawsze coś musi nie pasować?
Wy też tak macie?
Trudno, musicie sobie poczekać, ja nie mam wyboru, będę mogła robić co chcę dopiero za 5 lat, a to jeszcze trochę czasu...

Jutro postaram zrobić się tak, żeby nie zauważyła, że piszę, może posty będą krótkie, ale zawsze coś. W środę już idzie do pracy, także spokojnie.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

8 komentarzy:

  1. Hah, na pisz z toalety albo z kuchniXD

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah, na pisz z toalety albo z kuchniXD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to na MSP wejść W OGÓLE nie mogę , a jak już jestem to nie mogę zrobić filmu

    OdpowiedzUsuń
  4. Heja wreszczie mogę napisać koma piesek412

    OdpowiedzUsuń
  5. ja raz nie miałam czasu bo w szkole odrazu po lekcjach była dyskoteka więc pisałam przez telefon z łazienki XD

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)