Menu

piątek, 21 listopada 2014

Informacja

Cześć!
Dziś postów nie było, chcę Was tylko poinformować, że dziś i już nie będzie, może jutro napiszę, nie wiem. Teraz zaczynam moje życie realne, wychodzi mi, teraz wchodzę na komputer o godzinie 17-18 ewentualnie czasami o 16.
15 minut temu wróciłam do domu i jutro też wychodzę. Mimo to, że jest zimno, lubię spędzać czas na dworze ze znajomymi, po prostu jest lepiej.
Taka mała uwaga
To jest tylko internet, więc nie mam się czym przejmować, czy mam w necie przerąbane czy nie, czy ktoś mnie hejtuje, czy nie, czy ktoś ma takie zdanie, a nie inne.
Po prostu
ŻYCIE

Napewno jakiś internet nie będzie dla mnie ważniejszy niż realność

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

4 komentarze:

  1. Nie musisz codziennie pisać. Co jakiś czas napisać długi i ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ze... znajomymi? Czyli jednak masz kogoś... Ach tak, przecież to było w sumie logiczne...

    OdpowiedzUsuń
  3. My cie rozumiemy, to tylko net c:

    ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj real tak ten real. :p Też nie mam czasu na bloga... Jeśli już będziesz w domu zajrzyj na mój blog.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)