Menu

sobota, 1 listopada 2014

Informacja

Cześć!
Jak już wiecie wczoraj przebierałam się na halloween w szkole za Annabelle, czyli nawiedzoną lalkę przez demona, która zabiera duszę dzieci (jeśli ktoś nie oglądał filmu). Są duże szanse, że wygram lub zajmę jakieś miejsce, przynajmniej tak mi mówili nauczyciele, którzy oceniali, jestem zadowolona, bo starałyśmy się jeśli chodzi o mój wygląd.
Dziś normalnie pojawią się posty, zresztą za chwilę je napiszę.
Drugą sprawą powodu nie napisania moich postów było wyjście do kina.
Wykupiłam ostatni bilet, ostatnie miejsce, miałam wielkie szczęście, że tak mi się udało. Filmy były dość straszne, bałam się, nie ukrywam, ostatni film trochę przynudzał, spałam chwilę, ale mniejsza z tym, bo maraton zaczął się o 21, a skończył o 3 w nocy.

Dziś jednak nie mam planów, nigdzie się nie wybieram, więc postaram się napisać posty normalnie, już nie przejmuję się tym, czy posty są czy nie, bo mam swoje życie realne, które jest dla mnie ważniejsze, ale blog to też mój obowiązek i się staram, chociaż mam ich trochę za dużo.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)