Menu

wtorek, 4 listopada 2014

Informacja #2

Cześć!
Jednak mama jest w domu, wydziera się na mnie jak nie wiem co, ten post będzie pewnie krótki, bo pisać oczywiście nie można, świetnie. Jutro na szczęście boskie idzie do pracy, więc będą posty, a na dodatek wyniki na komentatorkę/komentatora listopada, więc postarajcie się!

Nie będzie mnie dziś na blogu
Nie mam jak pisać, więc to bez sensu.

Będę jedynie na GG, bo zawsze mogę napisać coś z telefonu
Mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe, ale to już nie moja wina, otóż to.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

9 komentarzy:

  1. Doskonale Cię rozumiem :) / XxFloraWinxxX
    Zapraszam też na bloga : moviestarplanet-wymiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka czy mogłabym pisać u ciebie posty? Mam już doświadczenie i mam kilka pomysłów na posty ! :) ZASTANÓW SIĘ! :) Kicia3006<3 na msp xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona szuka tylko redaktorow na np. wakacje czy jak nie moze pisac wiec sie uspokoj -,-

      Usuń
  3. Mogę z tobą pisać posty ? Ps. mam doświadczenie!
    Kicia3006<3 na msp

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda zawsze lubię czytać twoje posty ale cię rozumiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się doczekać wyników na komentatorkę miesiąca ! Szkoda, że nie możesz pisać ale, to nie Twoja wina.

    olliwka1000

    OdpowiedzUsuń
  6. Siema tu napewno nie kuna XD ok tu kuna :c ATAK NA JESS ANGIE I LYOD!!!! XOXO

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)