Menu

sobota, 29 listopada 2014

Info

Cześć!
Jestem na wyjeździe w szklarskiej porębie i wracam dopiero jutro, w związku z tym posty będą po moim powrocie, nie mam tutaj zbytnio dużo czasu na internet, a na dodatek choruję właśnie w tym miejscu więc nawet nie mam z tego wyjazdu żadnych przyjemności, jedynie z mojego prezentu, który jest moim wymarzonym prezentem.
Śnieg zaczął padać, mam sople na oknach, może jak wyjdę na świeże powietrze odetka mi się trochę nos, ale gardło nadal boli mimo że leczę się na bieżąco.

Jutro może wstawię swoje zdjęcie bo wiem, że chcieliście jakieś nowe, więc mogę wstawić.
Piszcie w komentarzu!

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

12 komentarzy:

  1. Hej, mam taką sprawę.Bo SHIN!ee usunęła DFY, i teraz patrzę i nie ma też Ichigo Momomiy! To ma związek z tą całą sprawą? Czy tylko IM usunęła się, bo już nie chciała tu być?

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie snieg pada rano i wieczorem. Milej zabawy...

    Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej zareklamujesz mojego bloga: lena--life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na posty i zdrowiej szybko :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Biedna Nat ... Wiem jak to jest chorować, bo choruję parę razy w miesiącu. Czekam na posty, zdrowiej szybko! c;
    ~Jikazuki

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę zdrowia. ;)

    P.s polecisz mojego bloga? Jeśli oczywiście będziesz miała czas. :)
    Kara3003-msp.blogspot.com

    Pozdrawiam,
    ~ KaRiSz, Jessy

    OdpowiedzUsuń
  7. Skąd jesteś? Ja mieszkam w Warszawie , u mnie śniegu niestety jeszcze nie ma. Chociaż zimno jest jakby był xd ;-;

    OdpowiedzUsuń
  8. Polecisz mój film proszę ,,Czy Boże Narodzenie przestanie istnieć?! #1"
    kopiko212

    OdpowiedzUsuń
  9. Wstaw zdjęcie, chętnie zobaczę .

    OdpowiedzUsuń
  10. hej.mogłabyś zareklamować mojego bloga ? msp-msp-msp-oliwia.blogspot.com ?

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)