Menu

wtorek, 25 listopada 2014

DiedFromYou zhakowana przez SHIN!ee?

Cześć!
Gdy weszłam na GG, moja przyjaciółka Ichigo Momomiy poinformowała mnie o tym, że usunięto konto DiedFromYou przez użytkowniczkę SHIN!ee
Na początku nie chciałam w to wierzyć, myślałam że robią sobie z Karolą (DiedFromYou) ze mnie żarty, żeby zobaczyć moją reakcję, bo niejedne jaja razem przechodziłyśmy, ale gdy zobaczyłam ten komentarz na blogu, postanowiłam wszystko sprawdzić:


Nawet nie zdążyłam wpisać nicku Karoli, a ona sama już do mnie napisała zrozpaczona na GG o całej sytuacji.
Hmm zobaczmy SHIN!ee










A tutaj jeszcze gdy nawet nie zdążyła zaprosić mnie do naj, bo niechcący chyba mnie usunęła, niestety pozostało tylko to:
Przykro mi trochę, bo byłyśmy wstecz najkami
Hmm, co o tym myślicie?
Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

33 komentarze:

  1. Rany. Ona jest jakas chorA? ._.

    Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  2. SHIN!ee jest suką dziwka debilką Shackowała DiedFromYou :'( DiedFromYou [*] Płakać mi się chciało kiedy zobaczyłam jej zmasakrowane konto :'( Durna Shin!ee !! Po diedfromyou nie ma śladu [*] Chyba ,że ten blog ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A skąd możesz że to zrobiła SHIN!ee? Dla Twojej wiadomości nie zrobiła tego ona, z resztą DiedFromYou napisała na jej ścianie że tego ona nie zrobiła.-,- Pozdro.

      Usuń
    2. ^ Nie broń Shin!ee bo może jednak ją shackowała?

      Usuń
    3. nie nie kochanie przecież dfy dalej gra :)

      Usuń
  3. Dziś widziałam taki temat na forum. Jak można wbić 50 lvl w 4 miesiące?! To chore! Jeśli ona usunęła DFY to nigdy nie będę oglądać jej filmów! Pozdro C: Emi Caffe

    OdpowiedzUsuń
  4. Shinee jest niewinna. Jak ktoś może wierzyć DFY po tych wszystkich kwasach czy innych skokach przez ognisko? Ktoś tu znowu chce dramy robić.
    Co do lvl Shinee - jak ktoś nie jest leniem, ma ambicje to wszystko się da. A 50 lvl w 4 miesiące to nie jest AŻ TAK dużo. Bardziej bym ją o coś oskarżała jakby to osiągnęła np. w tydzień.
    ~Kropka

    OdpowiedzUsuń
  5. hej to ja selena0903123 kiedy byłam na msp była dostepna dfyi wtedy był ten status przestraszyłam sie i wylogowałam ;-;

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dowiedziałam się o tym dopiero dziś z innego bloga, bo mam bana na dwóch kątach i nie chcę nikogo oceniać, ale wszystko wskazuję na winę SHIN!ee, nie wiem co mam myśleć...

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahahhaha no błagam. Wy w to wierzycie? Ściemą wali
    Wczoraj naradzałam się z wannowiczami m.in z Lyod, Ines, Wiką, I resztą i razem doszłyśmy do wniosku że DFY o to właśnie chodziło żebyś zrobiła o niej posta żeby znów było o niej głośno. Jak bardzo jeszcze sku*wi się by się wyfejmić?
    Niezłe ziółka z DFY i jej całej Ichigo...
    Ściema i tyle.

    OdpowiedzUsuń
  8. OOooo widzę że Djetfromju znowu na siłe chce zabłysnąć ...
    Czego ta dziewczyna nie wymyśli...
    Nie wierz w żadne ich słowo bo żal dupe ściska.
    Nie rób jej fejmu.

    Monica

    OdpowiedzUsuń
  9. Siemczys Biczys :))
    Inesia wita :*
    Sondzę isz trohe denne wjeszyć tym fałszystką ;')
    Co do Lvl - Brali ją do filmów i to dlatego. Podobna akcja była jakiś czas temu z Shavte (dobrze napisałam nick?)

    DFY i Ichigo znów cisną beke żeby za wszelką cenę wybić się. One właśnie na to liczyły że zrobisz posta i fejm im skoczy.
    Sama ostatnimi laty miałam sporo takich sytuacji więc wiem z własnego doświadczenia jak przebić się ''mimo wszystko'', w znaczeniu jak nie da się dobrze to trzeba robić źle byle wygrać. W kontekscie '' po trupach do celu''...
    Pozdro :))
    Inesia

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ma new konto, nazywa się Karola<33!<3
    ~NewYork222

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam SHIN!ee ona by czegoś takiego nie zrobiła. To tylko plotki jak o każdej znanej MovieStar.
    Pozdrowionka:
    Misia882234

    OdpowiedzUsuń
  12. Shine jest bardzo miła i na hackera nie wygląda :) Jeśli chodzi o lv to jest to możliwe. Pewnie dużo gra tak jak kiedyś *shavty. ~ Nat wszystkiego naj naj !!! :* / Dih

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie pomyśleliście o tym, że SHIN!ee ma dużo filmów, które ludzie oglądają oraz sama jest brana do filmów i ludzie ją lubią, więc pomagają ;-; DFY i Ichigo znowu zachciało się dramy. Dzisiaj też pisałam z SHIN!ee i było jak zwykle :/ P.S. Czy wy naprawdę myślicie, że nawet gdyby ją shackowała (czego nie zrobiła!) to czy psułaby sobie repułtację takim podpisem?
    ~POZDRO

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam SHIN!ee mam ją w znay od 15 lv ;-; Też mam konto od czerwca ale mam 20 lv o.o Coś jej się stało... Nagle w jeden dzień wbiła 20 levelów o.o Może hacki ? może przez filmy które ma w top...

    OdpowiedzUsuń
  15. A może to nie SHIN!ee dlatego że było napisane że to ona to wy już wieżycie? ;-; mógł ktoś tak poprostu napisać i to nie musiała być wcale SHIN!ee a jak wam powiem że jestem Trynkiewiczem to uwieżycie?:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziwne... *-* Są 2 opcje:
    1-któs się pod SHIN!ee podszywa
    2- SHIN!ee jest hackerem
    Chyba raczej to drugie, bo 50 lvl od czerwca 2014?! :O

    OdpowiedzUsuń
  17. SHIN!ee używa hacków.
    Nie jest możliwe wbić 50 lvl w taki czasie.
    I wy kurwa jesteście jebnięci!
    Ona udaje miłą i w ogóle,
    ale to nie prawda!
    DAJCIE MI PRZYKŁAD JEDNEJ OSOBY KTÓRA
    WBIJA NP.40 LVL W 4 MIESIĄCE!

    Pozdrawiam ":"
    1szymon102

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Udaje mila" jezu ty serio masz cos nie pokolei we lbie. Ona jest mila, nie musi udawac w przeciwienstwie do ciebie. Pomysl, ze moze jak jest sie milym to wszyscy chetnie ci pomagaja, daja pozdra i wgl? Moze dlatego tak "szybko" wbila ten level? Jeju przeciez latwo jest wbic w jeden miesiac np. po 10 leveli tylko trzeba chciec. Przeciez wystarczy tez kupic VIPa i narozdawac troche tych pozdr. Przestan ciagle udawac, ze caly swiat jest zaklamany i niesprawiedliwy a ty tylko jeden taki swietoszek.

      Usuń
  18. Oj, 1szymon102 BEZ PRZERWY wrzeszczysz! Domyśliłam się że to TY dopóki nie przeczytałam do końca. Mam SHIN!ee w znaj od 40lvl, OBEJRZAŁAM jak ona uczciwie zarobiła każde 1 malutkie fame. A TY- WRZESZCZYSZ NA WSZYSTKICH! TAAAA ;-; Ja jestem od końca lipca 2014;-; Nigdy nie byłam VIP a udało mi się zyskać 19 lvl;-; Z moich obliczeń gdybym sobie kupiła VIP'a na rok to bym miała 27 lvl;-; Ale racja coś w tym lvl'u SHIN!ee jest...
    Pozdrawiam:
    Elzenka

    OdpowiedzUsuń
  19. Biedna :(( A ja SHIN!ee widziałam z innej strony,lepszej,a ona tu.Grrrrrr!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Tutaj całą rozwiązana zagadka! : https://www.youtube.com/watch?v=Rlra9T21dL0&edit=vd

    OdpowiedzUsuń
  21. Link do całej prawdy tej zagadki: https://www.youtube.com/watch?v=Rlra9T21dL0&edit=vd
    TO PRAWDA!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda mi jej wiecie kturej

    OdpowiedzUsuń
  23. To nie SH!nee jej nie zhackowala -,- to Ichigo Momiy

    OdpowiedzUsuń
  24. Sh!ne nie zhackowała DFY, to była tzw. "zemsta", nwm za co, ale to był wkręt! To nie ona!

    OdpowiedzUsuń
  25. DFY nie zhackowala Shin!ee tylko weszla na jej konto Ichigo i je usunela (: Potem nastepnie sama sie usunela ze strachu, ze DFY sie na niej zemsci. Teraz nadal sa przyjaciolkami, ale utracily swoj kontakt. Wiem to, gdyz z obiema sie znalam i sledzilam troche akcje..

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)