Menu

sobota, 22 listopada 2014

Chyba mnie nie zrozumieliście...

Cześć!
Wczoraj napisałam tego posta, zacytuję
"Dziś postów nie było, chcę Was tylko poinformować, że dziś i już nie będzie, może jutro napiszę, nie wiem. Teraz zaczynam moje życie realne, wychodzi mi, teraz wchodzę na komputer o godzinie 17-18 ewentualnie czasami o 16.
15 minut temu wróciłam do domu i jutro też wychodzę. Mimo to, że jest zimno, lubię spędzać czas na dworze ze znajomymi, po prostu jest lepiej.
Taka mała uwaga
To jest tylko internet, więc nie mam się czym przejmować, czy mam w necie przerąbane czy nie, czy ktoś mnie hejtuje, czy nie, czy ktoś ma takie zdanie, a nie inne.
Po prostu
ŻYCIE

Napewno jakiś internet nie będzie dla mnie ważniejszy niż realność"
Chodziło mi o to, że wczoraj nie napisałam już postów, bo do 18 coś siedziałam na dworze... Po co miałabym pisać posty przed 19?
W tych zdaniach chodziło mi o to, że dziś może napiszę posty, a może nie, bo zależy czy będę szła do kina, jednak nie idę bo mama jedzie do pracy.
Nie ma to jak czytanie ze zrozumieniem
Pisałam wielokrotnie, że bloga NIE ZOSTAWIAM, nie mam zamiaru. Trzy posty dziennie są i będą, chyba że mnie nie ma cały dzień lub gdzieś jadę
Dzisiejsze posty pojawią się za kilka godzin, bo babcia przyjechała (nie miła wizyta, nie mam ochoty na spotkania z nią tak szczerze), a więc do zaraz!

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

3 komentarze:

  1. Niektóre dzieci nie rozumieją ;-;. Czytać się nie nauczyły.

    ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo.. u mnie w klasie są tacy głupki, że pisać i czytać nie umieją, tylko 5 osób płynnie ze zrozumieniem umie (w tym ja). U mnie w klasie same pały lecą. ;__;

      Usuń
    2. U nas też. Jak u nas czytają! Okropnie bez zrozumienia. :') Dzieciaczki przekręcą i już hejtują. Czy mi się wydaje czy 2/3 hejterów to małe dzieci?

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)