Menu

piątek, 14 listopada 2014

Choroba - Post informacyjny

Cześć!
Oczywiście na mój pech jestem chora ponownie. Już dwa miesiące nie miałam nawet kataru, co było naprawdę dziwne, bo ja jestem osobą, która miała katar praktycznie przez całe życie. Wróciłam ze szkoły do domu, przebrałam się, obejrzałam ukrytą prawdę i poszłam się położyć, przez jakieś dwie godziny leżałam myśląc, przypomniały mi się słowa koleżanki, które przemyślałam bardzo dokładnie, nie mam kompletnie na nic siły, nie mam ochoty nawet za bardzo na laptopa, ale weszłam żeby chociaż napisać takiego posta. Kaszel mnie bierze, nie będzie za ciekawe - tak czuję. Słabo mi, zimno mi, bóle głowy, brzucha, a na dodatek w szkole panuje grypa jelitowa.
Dziś postów nie napiszę, nie mam siły na to
Może i dobrze, że zrobię sobie ten dzień przerwy, sami wiecie co niektórzy na czym stoję. Chciałam jeszcze podziękować za 500 tysięcy wyświetleń, mam nadzieję, że dobijemy chociaż i wytrzymamy wspólnie do miliona, zależy czy jeszcze tutaj zostanę.
Jutro posty pojawią się normalnie, bo jadę na wycieczkę z klasą, a dodatkowo mogę pomyśleć nad konkursem dla Was, żeby zrobić coś jeszcze z tej okazji, ale do tego wrócę jeszcze jutro.

Mam nadzieję, że rozumiecie
PS proszę, nie pytajcie mnie o mój rozpad przyjaźni, to nie dobry moment na takie pytania, nie mam zamiaru nikomu o tym opowiadać.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

3 komentarze:

  1. Szybkiego powrotu do zdrowia! :D

    ~Pikachu

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuję i pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Szybkiego powrotu do zdrowia :)

    Anakonda XDD

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)