Menu

niedziela, 9 listopada 2014

Brak postów (Wyjście)

Cześć!
Przepraszam, że posty dopiero są publikowane o tej późnej godzinie, czyli 16, ale o 12 miałam jechać z koleżanką po maski do galerii (nieważne po co są te maski, może kiedyś wam powiem po co), a do tego zapomniałam że jedziemy i obudziła mnie o 10 rano, ja taka zaspana wystartowałam z łóżka poszłam umyć głowę i zjeść, wysuszyłam się, ubrałam, szybko wzięłam jakieś pieniądze i torbę i poszłam szybkim krokiem na przystanek, wyrobiłam się na 12:30, więc nawet dobrze.
Po przyjechaniu do galerii po prostu byłam zamurowana, bo była tam pewnie już znana finalistka z programu "Project Runway" Liliana Pryma, która stała prawie obok mnie, po prostu byłam tak "podjarana", że wzięła mnie głupawka, a bardzo ją lubię i kiedyś się tak zastanawiałam, czy zobaczę ją na żywo, otóż zobaczyłam.
Były różne konkursy na projekty (czy coś takiego) i do wygrania były bony z pieniędzmi na szaloną noc zakupów.

Za chwilę pojawią się normalnie pozostałe posty.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

2 komentarze:

  1. Nomć fajnie, czekam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdro c: na pewno fajnie bylo.

      Klaudia_17

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)