Menu

sobota, 15 listopada 2014

Brak postów - Wyjaśnienia

Cześć!
Dziś posty późno, ponieważ jest 15. W dniu dzisiejszym jak pisałam wczoraj musiałam iść do szkoły, aby odrobić piątek (drugiego stycznia), ale i tak pojechaliśmy na wycieczkę.
Budowali około rok lub dwa pewną kopalnię, niedawno było otwarcie
Właśnie tam Nas zabrano.
Powiem szczerze, że jakoś nudno nie było, ale tylko z powodu atmosfery, tak to nudno było i to jak, bo nie interesuję się historią kopalni i tym podobne.
Po wycieczce wybrałam się do GV (Galerii Viktorii) w moim mieście, czyli w Wałbrzychu z koleżankami, były jakieś pokazy szycia poduszek (czy jakoś tak), ale my i tak chodziłyśmy po sklepach i uciekałyśmy przed pewnymi osobami (dla zabawy).
Ostatnio była tam Liliana Pryma (finalistka programu Project Runway) i stała tuż koło mnie, co sprawiło mi wielki zaszczyt, ponieważ bardzo ją lubię, zresztą opowiadałam już o tym.

Lecz nie martwcie się, dziś posty będą i biorę się za pisanie.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

1 komentarz:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)