Menu

niedziela, 16 listopada 2014

Błąd? + Twarz

Cześć!
Zauważyłam ostatnio pewien błąd, no chyba że to jakaś kolejna zmiana, ale raczej nie powinno to być zmianą, skoro ten znaczek jest oznaką biografii:
Kolejnym błędem u mnie była również znowu nie działająca poczta:
Szkoda mi tego wszystkiego opisywać, ponieważ błędów na MSP ostatnio jest po prostu dziesiątki.
Druga sprawa, czyli twarz...
Nie wiem czy zmienić twarz na MSP, myślałam nad takim czymś:
Jednak nie mam pojęcia czy ją zrobić, bo z drugiej strony mam taką twarz "unikalną", mało kto ją ma, niektórzy ją ode mnie odgapili, ale to szczegół bo i tak mało kto ją ma i nie tylko ja tak twierdzę, więc chyba zostawię tą jaką mam.
Co o tym myślicie?

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

7 komentarzy:

  1. Zostaw swoja twarz!Nowa możesz zawsze kupić ....

    Anakonda XDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Te screeny są rozmazane... Popraw jakoś ich jakość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przepraszam bardzo, ale nie ma tu ani jednego rozmazanego screena, prócz tego z pocztą, bo jak widać ją POWIĘKSZYŁAM....
      Najpierw popatrz, a potem komentuj.
      /Nat

      Usuń
  3. Nie zmieniaj wygladasz slicznie :c

    Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  4. Post super. Nie zmieniaj twarzy! A propos; te błędy się mnożą jak bakterie!

    ~lilalila2005

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz, jak chcesz. Mi się wydaję, żebyś nie zmieniała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się podoba Twoja, nie musisz zmieniać. Ale jak chcesz... ~ Ajza

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)