Menu

poniedziałek, 10 listopada 2014

Annabelle

Cześć!
Dziś chciałabym porozmawiać o pewnej użytkowniczce, Annabelle. Fart, że trafił jej się taki nick, ostatnio miała film w top (chyba nadal ma) pod tytułem "Jestem opętana!". Film opowiada o horrorze "Annabelle" na którym zresztą byłam i jest tam jej historia związana z tym filmem, przyznam, że brzmi to przekonująco.


Ten film ma całkiem dobrą statystykę, na dodatek ma w chwili obecnej 2411 wyświetleń, sama chciałabym mieć tyle na swoich normalnych filmach, które robię, ale pewnie jeszcze długo żeby tyle mieć.
Poznałam Annabelle przez moje przyjaciółki Ichigo, DFY oraz Kashmai, całkiem miła osoba jeśli się ją pozna. Stworzyła też ostatnio bloga (chyba dwa dni temu) http://annabelle-i-msp.blogspot.com/
Możecie tam sobie więcej o niej poczytać

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)