Menu

środa, 19 listopada 2014

Ankieta!

Cześć!
Nie wiem w końcu na co chcecie konkurs, więc w tym poście podam Wam dwie ankiety, w których zagłosujecie wszystko co i jak. Myślę, że dałam większy wybór nagród, tematu konkursu itp. Mam nadzieję, że na coś się zdecydujecie, a ankietę zostawiam na DWA DNI, czyli od dzisiaj (19.11.14r. do 21.11.14r., wtedy też kończą się ankiety w MSP EMA 2014 Awards na blogu http://msp-ema2014.blogspot.com/)
Dziękuję za głosy oddane na mnie w tych ankietach.
Mam nadzieję, że się zdecydujecie
Jeśli chcecie czegoś więcej o tej "nowości" w wyborze nagród z tą całą "dedykacją", czy "autografem", to już wyjaśniam o co chodzi.
Szczerze to nie był mój pomysł, ale moja koleżanka wpadła na to, żeby porozsyłać kiedyś innym pocztą takie prawdziwe moje autografy, coś do tego chcemy również dodać, ale to już my pomyślimy, jeszcze tego chyba nikt nie wymyślił, więc to taka propozycja.
Oczywiście chętnie porozmawiam na kamerach bądź po prostu na mikrofonie, czasami zdarza się, że podam numer telefonu, także mogę coś takiego kiedyś zorganizować.
Oto ankiety:
(Ankiety są już niedostępne, ponieważ głosowanie zostało ZAKOŃCZONE)

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

3 komentarze:

  1. Na look najlepszy, ponieważ każdy może go szybo zrobić. Więcej osób zaznaczyło spec. pozdro, twój autograf - mega o_O. Inni sprzedają na allegro xD.


    ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  2. NATTTT!!!!JA JUŻ WIEM!No więc tak:w looku trzeba zaprezentować naszą ulu. osobę(gwiazdę)np. Aktor itd.

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do loków to moglabys wybrać dany temat np. Pory roku. Fajnie że robisz dla nas konkurs i moim zdaniem najlepiej by było zrobic konkurs na looki bo nie każdy ma talent plastyczny :/ ~Coco 007

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)