Menu

niedziela, 9 listopada 2014

Afera + Podszywanie się

Cześć!
Jestem trochę zdenerwowana, ale też i zawiedziona waszym zdaniem o mojej przyjaciółce Idzie (CH3MICAL, zwaną jako kalgon) tylko dlatego, że podziękowałam jej w poście dlatego, że kupiła mi VIP i to na miesiąc....
No zastanówcie się, gdyby ktoś miał dobre chęci, tracił na Ciebie 20 złotych lub więcej na jakiegoś VIP na miesiąc, a mielibyście dosyć znanego bloga, to nie podziękowalibyście? Chociaż tyle byście zrobili, by podziękować tej osobie, a wasze niektóre komentarze w stosunku do niej były chamskie, a teraz jej trochę przykro. Dziewczyna chciała sprawić mi przyjemność, ja chciałam jej podziękować, a wy na nią najeżdżacie, że mi ukradnie konto, albo że robi to tylko dlatego, aby napisać o niej na blogu. No sorry, ale po pierwsze nie ma mojego hasła, po drugie znam ją już prawie rok, po trzecie robiła mi już wcześniej VIP'y. Piszecie też, że może wykorzystać kupno VIP i może odebrać mi konto... Jaki w tym sens? Czy sens ma też wydawanie 20-30 złotych po to, aby pisać o kimś na blogu? No nie byłabym tego taka pewna....

Teraz coś o podszywaniu się.
Ktoś podszywa się na asku i pisze jej znajomym w pytaniu coś typu "Debilka ~ Kalgon", czy to jest normalne?
Pamiętajcie, aby nie wierzyć innym, którzy się podszywają!
Nie wierzcie też tym, którzy piszą podejrzane rzeczy i się za mnie podają lub podpisują, pamiętajcie, ja mam zawsze konto! Jeśli macie podejrzenia proszę się spytać czy to ja, a nie robić afery, tak samo jak w przypadku Igi.

Dziękuję, myślę, że to zrozumieliście.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

1 komentarz:

  1. Idioci robia to dla slawy. I mysla ze jestesmy tacy naiwni.

    Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)