Menu

wtorek, 28 października 2014

Zdanie "oficjalne"

Cześć!
W tym poście chcę wszystko poskładać i powiedzieć wam wszystko co będzie, co nie będzie, czego będę się przestrzegała, a czego nie, będą też uwagi i nie tylko. Po prostu chcę wszystko ogarnąć w jedną całość, byście wszyscy zrozumieli.
Po pierwsze:
- Koniec hejtów
Nie będę zwracała uwagi na wszelkie zdanie innych, po prostu hejterem się jest i już zawsze będzie, są to osoby, które nie wyrabiają emocjonalnie. Nie będę się przejmować, bo tylko mnie irytujecie, co jest po prostu żenujące.
- Angie
Pewnie znacie już tą małą sukę, przepraszam za te słownictwo, ale innego określenie nie ma, no chyba że osoba z zespołem ADHD (Przepraszam osoby, które posiadają tę chorobę, bo są czasami tak inteligentni, że ja jestem głupsza, ale na pewno nie w przypadku Angie). Ktoś mi doniósł, że pisze ona, że screen w którym obraża moją rodzinę jest PODROBIONY. Cóż, nie może przyznać się do swojego błędu, przepraszam bardzo, ale po pierwsze nie mam photoshopa bo kosztuje nawet tysiące złotych, a inaczej nie da się tego rzekomo "przerobić".
- Krytyka
Jeśli masz ochotę na robienie kont typu "Porshia to suka", "Porshia - Wrogowie", lub pisanie o mnie na blogu to po prostu ja to wyśmieję, po co mam się przejmować kimś, co tak naprawdę nic o mnie nie wie?
- Blog
Będę prowadziła bloga, aż mi się znudzi, albo gdy stracę konto. Może zrobię tak, że gdy konto stracę i odejdę na inną grę będę tutaj nadal pisała, ale kompletnie o innych treści. Nie wiem czy to będzie miało jakiś sens, ale może usunę wszystkie posty i będę pisać od nowa, przynajmniej będą wyświetlenia dotychczas.
- Konto (granie na MSP)
Nie będę grać zbyt często, oczywiście, że będę miała MSP na drugiej karcie i będę często dostępna, ale nic nie będę tam robiła, bo skoro ta gra zniża się na taki poziom, to szkoda mojego czasu, żeby jeszcze dostać bana na zawsze, pewnie niedługo dostanę jak komuś tak zależy.

To chyba wszystko
Nie czytam już bloga Angie, nie wiem co tam wypisuje, mam to głęboko w nosie.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)