Menu

czwartek, 2 października 2014

Wyniki - Komentatorka miesiąca

Cześć!
Po podliczeniu wszystkich komentarzy komentatorką miesiąca zostaje Justa, zwana jako Dżasta (na MSP ! Klauda !). Jak wspominałam zostanie też dodana Liliana0555 (przepraszam, jeśli nick napisałam źle) dlatego że we wrześniu jakoś nie miałam czasu na tworzenie gifów, obrazków i tego typu rzeczy.
Gratuluję!
Podsumowując
Komentatorkami zostają:
- Liliana0555,
- ! Klauda !
Niedługo postaram się tym razem ogarnąć gify.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

7 komentarzy:

  1. Marzyłam o tym! Jezus jak się ciesze! Jaram sie *-*
    XDD
    Pozdrawiam ;*
    Kocham Cie Nat :O <3333
    ~Dżasta

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja i tak nie mialabym szans,bo nie moglam ostatnio kpmentowac. gratulacje ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Dżasta jest nawet spk. Świetny wybór. I gratulacje Justa. ~Suza ( na msp mam login muza to zuza )

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! ( Jeżeli wyświetlą się moje 3 komentarze, to sorry ale nie wiem czy dodało czy nie ;-; ) Dżasta jest nawet spk jak widziałam na chacie i w ogóle. Świetny wybór. Gratulacje Justa. ~Rosall ( z chatu Suza )

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)