Menu

czwartek, 16 października 2014

Wyniki + Coś o Dance Jessica

Cześć!
Postanowiłam ogłosić już wyniki na redaktora, który będzie pisał posty od dnia dzisiejszego do środy. Było bardzo wiele mocnych zgłoszeń, bardzo ciężko było mi wybierać, ale starałam się też wybierać osoby, które tu jeszcze nie pisały albo którym po prostu ufam.
Na początek przypomnę do czego musi się stosować:
- Musi znać dobrze ortografię,
- Nie nadużywać znaków/emotikonów typu ":)".";)".";-;","-.-","xD" itd...,
- Pisać co najmniej dwa posty (lub więcej) dziennie,
- Pisać posty na temat.
Myślę, że to wszystko. Starałam się wybierać dobrze i mam nadzieję, że trafiłam na dobrą osobę. Osobą tą została Nataliaa =)
Gratulację, zaproszenie zostało wysłane na podanego e-maila w komentarzu, mam nadzieję, że dobrze zastąpisz mnie przez ten nie cały tydzień.
Teraz druga sprawa, to Dance Jessica, zobaczcie, czego się dowiedziałam:
Napisałam o Dance Jessica (Jess) całą prawdę w poście, nie tylko o niej, ale też o sobie, żeby nie było, a ona nadal mi zatruwa życie. Wysyła szpiegów, hejtuje mnie na asku, oto zdjęcie jakie pytania mi "zadaje":

Widzicie jaka z niej pierdolona suka? Przepraszam za słownictwo, ale to wyjątek, inaczej tego nazwać po prostu nie mogę. Skoro idiotka czepia się nadal, a ja nawet jej nic nie zrobię, to zniszczę ją, ona myśli, że jest pępkiem świata. Zawsze możecie mi w tym pomóc, trzeba idiotce pokazać, że wszystkiego na tym świecie nie może robić. Nie będę nic robiła złego, nie chodzi mi tu o zemstę tylko danie jej do zrozumienia, że nie jest królową!

PS mam bana na 6 dni na MSP, więc nie będzie mnie na koncie za to, że napisałam "ZWALE CI" na forum, bo wydurniałam się z przyjaciółkami, żenada.
To nawet i dobrze, ale cóż, nie mój problem, mają naprawdę świetny zapłon i wyczucie czasu, bo mam teraz tydzień przerwy.
Co do tego, jak wygląda DiedFromYou, to wiem. Dużo osób skarży mi się, że "odgapia" ode mnie wygląd, tworzy tematy na forum i filmy. Przyjaźnimy się i robimy to wspólnie, nie będę tutaj więcej zdradzać, a film "MY PORSZJE" wymyśliłyśmy ja, DiedFromYou, Ichigo Momomiy oraz Yosaine.
To na tyle.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

10 komentarzy:

  1. Jesteś zablokowana! D: To dobrze że nie na zawsze. :)

    Ktoś mi powiedział że na MSP jest hacker o nicku " TheBloodOnNight " czy jakoś tak... Ale znajdź ją w wyszukaj znay. Wpisz TheBlood i bedzie taka osoba w czerwonym... ;-;


    Pozdrawiam
    ~Minnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!

    PS. Kiedy odpowiesz na pytania? /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje Natliaaaa =)
    Czekam na nastepny tydzien az wrocisz :)))))

    Anakonda XDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie będziesz pisała, ale rozumiem, że musisz odpocząć troszkę od nas :D Gratuluję Natalii, która pisze ciekawe posty. Trzymaj się cieplutko i do zobaczenia w środę :*
    /ANIAWIKA<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję. Jutro napiszę pierwsze posty. Mam nadzieję, że Cię nie zawiodę! I powodzenia w "układaniu swoich spraw" :))
    ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podasz swojego aska? /Coca cola!666

    OdpowiedzUsuń
  7. Ech znowu ta Jess... Zaczyna mnie jeszcze bardziej denerwować. Debilka jedna.

    Gratulacje dla Natalii.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale przecież DiedFromYou to hackerka...

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolegujesz się z tymi trzema?! o.o Nie,że nie możesz,ale...to przecież hackerki... co do Jess,to raz napisała w statusie ''Kto widział te fotomontaże na mój temat?Niech pisze na priv!" czy jakoś tak. :/ A i jeszcze uczepię się pewnego z komentarzy: słyszałam o TheBloodOnNight,czy jak jej tam,pisałam też o niej na blo. Ma też w znay Picown. To chyba też hackerka. Więcej u mnie na blogu. A propo tych "pytań" na asku. JESS = JEBNIĘTA SUKA (chciałam rozszyfrować ten skrót,ale nie znalazłam nic na ''e'' :c)
    ~Marcia

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)