Menu

czwartek, 9 października 2014

Wyjaśnienia......

Cześć!
Wczoraj pewna osoba bardzo podniosła mi ciśnienie. Nie uważam się za aż tak wredną osobę, więc nie będę tutaj podawać żadnych nicków, po prostu nie jestem taka bezczelna jak ona wczoraj. Robiąc zadania domowe dostałam wiadomość tego typu:
"Weź się przyznaj, że nie chce Ci się pisać na blogu, a nie zmyślaj że się uczysz..." - Te zdanie wyprowadziło mnie z równowagi. To było tak chamskie, że po prostu miałam ochotę ją obrazić. Zacznijmy od tego, że dziennie muszę tracić pół swojego wolnego czasu na pisanie postów tylko i wyłącznie dla was, a nie dla siebie, bo mi to przyjemności nie sprawia. Wczoraj wróciłam ze szkoły o 16 i musiałam się uczyć na 2 sprawdziany, pracę klasową, odpytywanie oraz robić zaległe zadania domowe. Gdybym wczoraj napisała posty siedziałabym dokładnie licząc do 1 w nocy. Co byście zrobili na moim miejscu? Real i nauka jest ważniejsza niż jakieś posty na blogu, którego i tak kiedyś zostawię. Jestem chyba jedyną bloggerką, która pisze 5 postów DZIENNIE. No bynajmniej ja nie widziałam takich blogów o MSP. To ja się staram i nie mam was za przeproszeniem w dupie, a niektórzy mi takie teksty strzelają.
To było szczyt chamstwa i jeśli to czytasz to stąd w ogóle wyjdź, bo nie obchodzą mnie twoje żałosne komentarze, bo sama pewnie nie prowadzisz bloga, a jak już to nie piszesz tyle postów i nie masz pewnie tyle nauki, tylko wiesz co? Zapewne chodzisz do mniejszej klasy, a tak się składa że jestem w drugiej gimnazjum, więc nie licz na cuda ;)

To tyle z mojej strony

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

6 komentarzy:

  1. Nie miło się teraz poczułam:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, ja mogą być tacy ludzie na świecie? Nie doceniają twojej pracy. Tyle się starasz na tym blogu.
    Piszesz 5-6 postów na dzień, godzinami tworzysz wygląd bloga, znajdujesz bardzo ciekawe tematy na posty. I co się dziwisz że Nat tak musi robić? Nie jesteście tacy idealni...
    Pomyślcie czasem co piszecie.. -,-

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta osoba co ci tak napisała, jest za przeproszeniem chamska. Wiadomo, teraz jest szkoła, nie każdy ma czas na blogi i MSP. Ja czasami sama nie wyrabiam, a ty się starasz, i to widać. A ktoś jeszcze tak chamsko pisze. Bezczelność !

    olliwka1000, i nie przejmuj się.

    OdpowiedzUsuń
  4. I tak piszesz dużo postów. Jak ja bym miała po 2 sprawdziany to bym nie wrobiła do 24 xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Żal mi tej osoby,a ty sie nie przejmuj.:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie martw się Nat. Bezczelność innych ludzi nie zna granic. I tak się starasz, bo jako jedyna blogerka piszesz tak dużo postów. Na pewno zazdroszczą Ci że masz tak sławnego bloga ;-). Nie przejmuj się.
    Pozdrawiam:
    Misia882234

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)