Menu

piątek, 3 października 2014

Witam oto kolejna notka modowa! Chcieliście coś jasiennego więc coś wyskrobałam ze sklepu :D. 
Na początek płaszcz:
Znajdziemy go w kategorii "Odzież wierzchnia" na stronie 6. 
Wybrałam ten płaszcz ze względu na to że nieliczne osoby go noszą, jest tani i ładny.
Kolory których użyłam znajdziemy tu:
Kolejnym krokiem są oczywiście spodnie.
Znajdziemy je w kategorii "rajstopy" (To są te w paski) na stronie 2.
Oczywiście kolor biały.
Kolejna rzecz to buty.
Znajdziemy je w kategorii "buty" na stronie 2.
Kolor:
No i ostatnia część to włosy: 
Znajdziemy je w kategorii "długie włosy" na stronie 6.
Kolor: 

Rozumiem że look może nie jest niesamowity lecz jeszcze 2 lata temu wszyscy nosili ten płaszcz bo jest on naprawdę fajny. Kolor wybrałam złotawy ponieważ jesień jest złota. Oczywiście możemy dodać akcesoria takie jak szalik czy rękawiczki. 
Pozdrawiam UkradnijDlaMnieNiebo






11 komentarzy:

  1. Bardzo ładne. Czekam na następne looki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny look ! Masz talent, tak fajnie dobierasz całość i tworzysz look. Najbardziej chyba w tym wszystkim, podobają mi się kolory. Takie akurat na jesień.

    olliwka1000

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba i ten płaszcz idealnie tu pasuje! Nie wiem czemu teraz mało osób go ma ale myślę że to się zmieni kiedy zobaczą tą porade POZDRO Liliana0555

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzini, piszesz świetne posty! Mam do ciebie prośbę- na następny raz przygotuj proszę jakiś Francuski look:)
    //Angeley
    *ReZi z chatu*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super look. *-*
    Mogłabyś mi kupić? Bo nie mam wystarczająco dużo sc, a zarabiam długo. :c
    Pozdrawiam ;*
    ~ Dżasta

    OdpowiedzUsuń
  6. wiecie jak to się nazywa jak nie to powiem podlizywanie chcecie się nat przypodobać by dostać komentatora miesiąca -.-" owszem look śliczny ale wy już przesadzacie!

    ~oliwuszka7

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)