Menu

piątek, 24 października 2014

VIP - Ostatnia szansa!

Cześć!
Myślałam, że oferta VIP na urodziny MSP trwała tylko do 22 października, jednak okazuje się, że trwa ona do 26, czyli jeszcze mam czas na zakupienie go.
Wy też macie jeszcze szansę na kupienie VIP'a z promocji, według mnie się opłaca wykupić VIP na miesiąc za tylko 24 złotych, bo normalnie kosztuje coś koło 30-40 złotych, a to znacznie więcej niż jest teraz.
Chciałabym wam jeszcze przypomnieć, że możecie zbierać punkty na darmowego VIP'a na stronie http://dogry.pl/, zapraszam do zakładania kont, jestem tam moderatorem oddziału MSP, także możecie śmiało pytać, to mój profil: http://dogry.pl/profil/xxporshiaxx
Nie ma czego się bać, jest to całkiem LEGALNE!

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

4 komentarze:

  1. Ta stronka nie lest Legalna..:) Pisałam do modów i pisali, że to nie legalne...

    OdpowiedzUsuń
  2. Do 26 Pazdziernika.

    OdpowiedzUsuń
  3. TA STRONA JEST NIE LEGALNA ! ZA KORZYSTANIE Z NIEJ MOZNA DOSTAC BANA 4EVER

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)