Menu

sobota, 11 października 2014

Urodzinowa wyprzedaż!

Cześć!
Zauważyliście już nową wyprzedaż VIP? Dużo osób pisze, że przez te wyprzedaże MSP zniknie. To nieprawda, nie musicie się niczego bać, bo poinformowaliby nas, gdyby nastąpiło w tym wypadku bankructwo (miałam tak już na mojej dawnej ulubionej grze, było mi przykro i postanowiłam zagrać od nowa wtedy w MSP tworząc własnie konto XxPorshiaXx).

Teraz VIP jest jeszcze tańszy, oby jeszcze dotrwała jakieś 3 dni, to znowu kupię na miesiąc, bo nie mam jak zrobić filmu

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

9 komentarzy:

  1. Fajnie. Nie było mnie na MSP z 4 dni. :) Czekam na nowe posty jutro. ;*
    Z pozdrowieniami
    ~Miśka

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie. Nie było mnie na MSP z 4 dni. :) Czekam na nowe posty jutro. ;*
    Z pozdrowieniami
    ~Miśka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna ta urodzinowa wyprzedaż. MSP raczej nie zbankrutuję, moderatorzy wiedzą co robią (tak myślę O.O).

    olliwka1000

    OdpowiedzUsuń
  6. Nat mam pewną prośbę.
    Polecisz w poście mojego bloga? msp-i-zabawa-z-agata.blogspot.com
    Proszę :)
    Aglet888 ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju, Aglet znowu Cie widze. Widac ze sie boisz. Lepiej odpisz bo predzej czy pozniej pozalujesz swoich czynow.

      Usuń
  7. Właśnie, ja wczoraj nie weszłam na MSP i chciałam se kupić VIPa (tego za 30 zł.) no i tu taka niespodzianka. :D
    Kupiłam na miesiąc. B)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)