Menu

piątek, 3 października 2014

Unikaty na Polskim MSP! - DS

Cześć!
Może niektórzy wiedzą, a niektórzy nie, ale zobaczyłam wczoraj unikaty w naszym Design Studio! Widziałam tylko papierosa, ale gdzieś dalej też są spódniczki. Zobaczcie:
Gdy jednak zakładam papierosa on przemienia się w jakiś ołówek.
Postanowiłam zobaczyć osobę, która stworzyła ten unikat. Była nią - ola. oraz - meg.






Dziewczyny napewno nie są Polkami, bo widać że korzystają z tłumacza, a przypominają wyglądem Niemki, które pewnie chciały nam wprowadzić te unikaty. Szczerze mówiąc pobrałam sobie ten program, ale w ogóle nie rozumiem co mam zrobić, więc unikatów raczej nie stworzę.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

9 komentarzy:

  1. Ale zobacz że one są podobnie ubrane i login podobny. O.o
    Pozdrawiam ;*
    ~ Dżasta

    OdpowiedzUsuń
  2. Em ... Dziwne ... :o I jeszcze ten cały ołówek.

    olliwka1000

    OdpowiedzUsuń
  3. Instrukcja jest na You Tube. A tak wogle to papieros mi się nie zmienił w ołówek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka dni temu siedziałam w DS i szukałam unikatów w top. Doszłam aż do rzeczy, które miały po jakieś 6 love it, jednym z nich był właśnie ten papieros! ;D Na innym filmiku, nie tym co pokazywałaś na blogu jest wszystko wyrazniejsze i lepiej wytłumaczone. Poszukaj na YT ;))
    ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój brat NADAL jest zły na niemców a oni są tacy dobro duszni i wprowadzają nam unikaty XD POZDRO Liliana0555

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja sie nie bawię w programy do unikatów. Nie chcę bana albo co najgorsze wirusa na laptopie ;o

    Pozdro
    ~FenkaElenka

    OdpowiedzUsuń
  7. A teraz tego papierosów ołówka nie ma bo się użytkowniczka usunęła.I ta Meg nie ma jej w naj.

    OdpowiedzUsuń
  8. wejdż na bloga julki to tam jest filmik jak to robić :)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)