Menu

piątek, 17 października 2014

Top look #1

Witam, Tu Nataliaa =)!
Wiem, że na wielu blogach było coś typu ocenianie looków, artbooków itp z top, ale sama chciałam spróbować, poza tym oceniam po swojemu :).
Dzisiaj chciałabym się zająć lookami, jak widać. Oceniać będę 2 pierwsze looki, które obecnie znajdują się w top. Chciałam więcej, ale stwierdziłam, że wystarczy 2 looki, poza tym przyznaje, że się śpieszę.

Oto jak się aktualnie prezentuje pierwsza strona w Highscores, zakładka "Looks";

1. "19 ~Suu~itofokushi" - Autorstwa milka1080

Look mi się podoba. Wszystko ładnie do siebie dobrane. Kolory śliczne. Minus za tak dużą cenę. Unikatów też jest sporo, ale trudno. Dodam jeszcze, że looki przedstawiam na mojej MovieStar, więc może to inaczej wyglądać niż na autorce. Oceniam na 8/10 :).

2. "Lisek :3" - Autorstwa weronika2468005

Ładnie. Kolory pasują do kolorów lisa. Marynarka, jeżeli to jest w ogóle marynarka, zlewa się trochę z włosami, co mi nie do końca pasuje. Reszta do siebie pasuje i wygląda w miarę dobrze. 7/10 :).

Bardziej podoba mi się pierwszy look. Gdyby nie cena i ilość unikatów chętnie bym go kupiła, oczywiście za zgodą autorki.
Ogółem oglądałam dużo top looków i większość jest naprawdę śliczna. Zazdroszczę niektórym talentu do dobrego dobierania kolorów, i łączenia ubrań, bo nie zawsze to wychodzi tak ładnie jakbyśmy chcieli.

Pozdrawiam, Nataliaa =)
Ps. Wiem, że posty nie są zbytnio ciekawe. Jutro mam nadzieję, że będzie lepiej (:.

2 komentarze:

  1. Mam praktycznie taki sam look jak ten drugi, a nigdy nie zaglądam do Highscores /Rickyyy009

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa seria się zapowiada. Czekam na więcej postów.

    Pozdrawiam:
    Misia882234
    Alexsandra

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)