Menu

sobota, 18 października 2014

Top artbooks!

Witam, Tu Nataliaa =)
Postów nie pisałam, ponieważ mnie nie było cały dzień w domu. Super, że Porshia dodała jeszcze jedną dziewczynę, bo jest teraz lepiej. Ja piszę zazwyczaj później.
Dzisiaj zajmę się top artbookami! :).
Oto jak się prezentuje pierwsza strona w Highscores - zakładka artbooks:

1. "Pomysł dla booni :D" - Autorstwa #LLuzzz#

Rano jak wchodziłam na MSP i sprawdzałam artbooki, to nie było tego. Jest on stary, dawno był w top, a teraz nagle znowu jest. Dlaczego? Ja nie rozumiem, no ale cóż, jak jest to jest. Pomysł w sumie fajny, podoba mi się. Artbook nie jest zrobiony jakoś ładnie, te napisy i wgl... Boonie też nie jest idealnie ubrany, ale ogólnie nie jest źle. Jedyne co mnie dziwi to to, że ten artbook ma ponad 40 tysięcy love it, bo jestem pewna, że jest wiele artbooków lepszych, które naprawdę nie są doceniane. Oceniam 6/10

2. "Taki sobie art zrobiłam" - Autorstwa barrullaWera

Trochę nie zrozumiałam. Taki zwykły? Nie ma tutaj nic ciekawego. Jedyne co było trudne to umieszczenie tej różowej rzeczy (Nie wiem co to jest) estetycznie, i kilka razy. Podoba mi się to, że sprawia on wrażenie iluzji, ponieważ wydaje się jakby ten środek był tak dalej. Ale nic więcej tu nie widzę. 5/10

3. "Jajecko pospolite *kratki*,  konkurs" - Autorstwa zika500

Najpierw było, że ktoś zostawił dwa jajeczka na deszczu. Później, że muszą się wykluć. Następnie, że trzeba je nakarmić. Później, że za dużo ważą, muszą schudnąć. Teraz, że są anorektykami i potrzebne im są tabletki. Ja to wszystko tak zrozumiałam, ale nie jestem pewna, ponieważ jest tu duże zamieszanie. Tutaj też mi się wydaje, że to stary artbook, ale pewności nie mam. 6/10

4. "Oddam za lovki ruz lol 1234" - Autorstwa ruz lol 1234

Nie skomentuje. 2/10 za ten dopisek na dole XD.

5. "Nagrody za lovki" - Autorstwa kami x

Tak samo jak powyżej. 2/10

6. "Pomóż mu, bo nie zdąży" - Autorstwa Piddy

Podobnych artbooków jest masa. Ogólnie fajny, ale dlaczego akurat w top są takie, a nie jakieś do których ludzie wkładają naprawdę dużo pracy? 6/10

Moje love it daję, artbookowi nr. 1, 2, 3 i 6 :).
Mam nadzieję, że niedługo w top, będą ciekawsze rzeczy, chociaż nie sądzę, bo lepiej zrobić coś prostego, szybkiego, które zdobędzie dużo love it, a co za tym idzie fame.
Dzisiaj oceniłam całą stronę, bo chciałam napisać dłuższego posta. Jedni wolą krótkie, a drudzy dłuższe. Nie wiem już co mam robić. Będę starała się i takie, i takie, w zależności od rodzaju i tematu posta. Teraz możecie jeszcze raz zadecydować, jaka długość posta wam odpowiada.

Pozdrawiam, Nataliaa =)

4 komentarze:

  1. Polecam arty violci 77. Napracowała się;-) a także Gabrieli Kociary;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam arty violci77. Napracowała się i to widać;-) a także Gabrieli Kociary;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Extra, ale polecam też blog gwiazdy-z-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. 3. Art zrobiła moja znaj z MSP

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)